About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, May 27, 2024

Imi va ramane in memorie o zi…

Imi va ramane-n memorie-o zi Cand s-a schimbat viata mea Ziua aceea mereu o voi sti Semnul iubirii e-n ea. Prieten bun,minunat,iubitor, Dorul mi l-a implinit Vesel voi spune mareata minune. Cum Domnul meu m-a mantuit. Glorii din cer in mine s-au revarsat Cand la Calvar Isus m-a vindecat Povoara mi s-a dus prin harul lui Isus Glorii din cer in mine s-au revarsat. Domnul sigiliul pe inima-a pus Fiu in familia Sa Sunt curatit de pacat prin Isus O,cat e de bine asa! In clipa cand eu la El am venit Ca un sarman pacatos Har mi-a dat mare Schimband a mea stare Prin Domnul meu Isus Hristos. Azi am o noua nadejde de sus Stiu ca sunt asigurat Sunt in cer mostenitor cu Isus O,cat e de minunat! Toate le am din acea scumpa zi Cand m-am smerit si-am crezut Am nestemate,comori minunate Ce ochii nicicand n-au vazut!

No comments:

Psalmul 65

Psalmul 65:1 Cu încredere,Dumnezeule,vei fi lăudat în Sion și împlinite vor fi juruinţele care Ţi-au fost făcute.Tu asculţi rugăciunea,...