About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, October 15, 2021

Blegutule,la multi ani!πŸ‘‹

Toate ma unge,ca nu stiu unge,as ajunge.Si pe gura m-as unge,dar nu l-e pot ajunge,ca sunt ciunge.Da de unge,acum inima ma strapunge,si gandul ma ajunge.Cu o iubire m-as indulge,balele imi curge,dar tot as ajunge.Florile le-as tunde,si iarba as smulge,si pe mine de rele,m-as alunge.O zi minunata,de dimineata la voi acum as ajunge.La inima iubirea mea si pe tine te ajunge,si nu cred ca iti ajunge,daca nu te impunge.Acum vine si te patrunde,si in doua secunde,dai de unde,sa nu te imburde.Ce sa mai zic,oricum nu intelegi nimic,da de unde,nu mai zic nimic.Sa nu va socati,mamaliga cu branza de oaie sa mancati,si sa traiti ca frati.Daca dai din cap,si ma intelegi,o sa reusesti,si pe mine,da de unde,acum m-as unge,cu funingine pe frunce,sa iubesc si sa fiu dulce.Si tot m-as duce,undge nima nu m-a junge,ca ma-npunge.Frumoasa-i din nou dimineata,ca inca nu m-i sa taiat nici ata,si va zic din nou,buna dimineata!Nu comentez sa nu ma stresez,nu vreau sa aiurez.Nu trece poate o zi in care sa nu scriu in agenda blogului.Imi aduc aminte cum am inceput acest blog.Cuvintele mele mai ciudate,mai fara sens,dar atat de ale mele.Cuvinte contopite in seminte de idei pe care incerc sa le transmit lumii intregi,sau pur si simplu sa ma exprim.Zambesc si plang,sper si sunt cu picioarele si cu moralul pe pamant,simplu traiesc!Disting ecoul urmelor mele,sau poate e doar inima ce-mi bate cu putere.Nu ma prefac,sunt trista,fara a da vreo explicatie.Multe ganduri in ultima vreme,putine randuri.Traieste viata astfel incat sa nu-ti ramana timp pentru a face prosti,spunea cineva.Asta voi face,imi voi umple timpul cu mici bucurii,cu mici placeri ce tin de lumea reala.Imi vor lipsi multe discutii de acolo,dar voi fi printre voi cu gandul si scrisul.Iar daca vi s-a facut dor de mine,scrieti pe blog,va astept.Exista oameni care te inspira,si te incarca cu energie pozitiva.Prieteni,rude,persoane necunoscute de pe strada,au ceva special.In cazul meu,de multe ori primesc doze de optimism de la cine nu ma astept.Au existat mereu oameni pe care i-am ascultat cu placere.Nu ca ar fi mai onorati din punct de vedere profesional sau mai darnici la cuvinte,dar au un farmec in cuvinte.Peste ani,poate nu-mi voi aminti formulele sau scrieriile de azi,dar cu siguranta voi retine lectii din scoala vietii.Si totusi merg mai departe,pregatita sa biruiesc,viata.Oricum,daca au crescut buruieni pe blog,acum ma apuc de plivit.Si nu pot sa inchei fara a aminti de marea bucurie adusa de oamenii cei care citesc acest blog.Si mai vreau sa va multumesc voua,atat cititorilor cat si celor care prin comentariile voastre m-ati imboldit la scris.Cu un gram de talent si un strop de imaginatie,multa rabdare si multa vointa,am scris pe acest blog.Nu ma intereseaza sa par altcineva decat cine sunt.Am momente in care am chef sa comentez,si am momente in care n-am chef nici de mine.Nu ma deranjeaza daca cineva nu mi-a comentat.Sunt zile si zile.Sunt zile in care ma bate gandul,stau mai departe si va citesc,pe a le voastre bloguri.Acum,stau sa treaca criza,si ma bag din nou in priza.Sanatate,nu am comentat,doar m-am manifestat.

No comments:

Ia gogoasa neamule…

Ultima zi in Dallas.Am facut gogosi,si ne-am intors la flori.Pofta buna neamule!