About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, December 15, 2019

Eu doar le-am fotografiat...

Inca nu m-am plimbat cu balonul de aier,ca sunt un fraier,si mi-e frica sa nu raman cu capul in aier.Ori cum tot cu capul in sus am stat,ca numai asa am putut de fotografiat.Capul in aier nu mi-a ramas,doar cu o rugaciune am ramas.I-am multumit Tatalui Ceresc,pentru purtarea de grije,si cum eu imi petrec,si pentru baloanele ce pe la mine trec.Au fost doar trei,dar minunate,ca si cei trei crai de la rasarit,cand eu baloanele le-am privit,imediat le-am si numit.Cei trei crai,au venit cu un mare alai,si tot la mine au privit.Eu multe fotografii le trageam,si ei credeau ca eu sunt un geam.A fost pentru mine,mirare,ca baloanele stau mai din departare,nu chiar asa de aproape de a mea zare.Cred ca pe mine ma asteptau,sa le zic buna dimineata,si ce frumos alai.Eu tot priveam,si tot le binecuvantam,sa nu pice jos in ram.In fiecare dimineata,suprizele ma stropeste drept in fata,si eu nu mai am nici timp,sa ma spal pe fata.Fug repede afara,sa vad o alta intamplare,intr-o zi poate fii si mai mare.Am eu alinare,chiar daca suprizele nu sunt pentru fiecare,eu am a mea cantare.Fratilor va las cu bine,sa ne bucuram de ce vine,dar fara rusine.De la rasarit si pana la apus,eu tot m-am dus,si povestile mele eu vi le-am spus.Sa nu stam degeaba in drum,sa cantam cantari de dor,si sa ne iubim cu spor!




No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.