About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, November 3, 2019

Nu da prilej diavolului...

Nu stiu ce s-a intamplat cu mine,de vre-o vreme nu mi-e bine.Nu stiu ce am mancat,dar toata m-am intoxicat.Stiu ca nu trebuia eu sa le mananc,dar pofta diavolului m-a impins.Asa este si cu patima grea,cand mananci mancare rea.Nu de mancare este vorba,diavolul stie sa te duca si cu vorba.Vai surioara,esti asa de frumusoara si de cap foarte usoara,ca esti ca o vrabioara.Asa de frumos te momeste,ca si inima tare iti creste,de crezi ca te fericeste.Si la mine a venit,vai sa va spun si ce am patit.Prima data am crezut,cand mi-a dat un sarut.Apoi mai departe,nu pot sa scriu aici in carte.Am picat de am dat cu capul pe spate.Am ametit.Cand m-am trezit,m-am buimacit,nici nu stiam de ce am patit.Asta e vorba totul despre mine.Nu vreau sa se intample si cu tine.Dar cum la fiecare i este scrisa soarta,eu va povestesc de-a intoarsa.Lectii multe am invatat,cum sa scap eu de pacat.Nu stiu daca de tot am scapat,dar diavolul tot a venit si m-a insultat.Nu a vrut sa ma lase singura niciodat,totdeauna m-a intepat.Vezi tu asa,nu esti buna si nici rea,hai sa ne distram,asa.Intr-o zi m-am infuriat,si de diavol tot nu am scapat,si i-am spus,asa.Inapoia mea satano,nu vreau sa ajung o stana.Atunci si mai tare s-a infuriat,picioare in fund mi-a dat.Eu iara l-am improscat,si tot nu s-a suparat,si mai tare m-a atacat.Din nou,si din nou eu m-am luptat,cu Biblia l-am amenintat.Cand pe Domnul l-a ispitit,si El tot asa a zis.Inapoia mea satano,omul nu traieste numai cu paine,ci si cu ce el e mai distins.Eu niciodata nu i-am dat prilej,doar l-am trimis intr-un vartej,sa scap si eu de vraji.Nu pot sa zic ca sunt asa de tare,ca sa stau mult pe picioare,dar cu o boata mare,le trimit eu la scaldare.Doar bunul Dumnezeu m-a ferit de multe,ce mie mi-a fost greu.Desigur ca si eu ca Iosif am fugit,am lasat si haina,si nu m-am lasat pacalit.Chiar nu demult s-a intamplat ceva,si am platit toate pe pielea mea.Multe platim noi in lume,chiar si sa ne facem si un mare nume.Si daca chiar trebuie sa fie asa,vegherea trebuie sa fie partea mea.Asa si se mai zice,ca diavolul sa nu te infrice,rugaciunea ta sa nu se strice.Am continuat si m-am rugat,si prilej la diavolul eu nu i-am dat.Oricum el ar fi vrut sa ma vada terminat.Am fost de multe ori ruinat,dar speranta mi-am pastrat,si m-a scapat chiar si de pacat.Daca va-ti saturat,cred ca va-ti desteptat,si ati invatat sa nu dam prilej sa facem un pacat.Scurt,dar am terminat!

No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...