About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, June 29, 2019

Pana aici Domnul ne-a ajutat!

Hai sa zicem cu totii,Eben Ezer!Eu pot sa spun ca pana aici Domnul ne-a ajutat.Azi e ziua prietenei mele,Rodica.Suntem de-o viata prietene.De la varsta cand am inceput sa vorbim,si sa fugim ne-am imprietenit.Apoi am crescut mari,ne-am casatorit,am devenit si cumnate,si am ramas tot noi,cele nepieptanate.Timpul s-a scurs,si noi ne-am tot dus cu a le noastre.Ne-am mutat din loc in loc,ca am crezut ca luam noi foc.Eu cu a le mele,lulele,ea cu a le ele sofistele.Uite asa,zi de zi,am ramas prietene vii.Cum au trecut atatia ani,ca am dat numai de bolovani.Ce sa mai povestesc si de golani,ca nu am mai ramas nici cu gologani.Rodica draga,eu din partea mea iti urez,Sanatate,fericire si la multi ani!Pana aici Domnul ne-a ajutat!Eben Ezer!


No comments:

Curcubeu in Glendale Arizona…

A venit Primavara,si ploaia a adus curcubeul.