About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, March 10, 2019

Eu nu disper,inca mai sper!

De ce sa nu sper,ca nu mai vreau sa mai disper,desigur intr-o zi sigur,voi ajunge in cer.Eu nu disper cand greul ma apasa,eu sus in cer,am un Tata ce ma asteapta.Si chiar daca suferinta imi e nedreapta,si inima in piept ma tot inteapa,eu nu disper ca dimineata ma asteapta.Am invatat sa sper,si cu amarul cand mi-e greu,ca doar asa uit de tot ce mie greu.Nu trebuie sa fiu suparata,cainii acestea mi-a tras-o in roata,si nu sunt vinovata.Astept,cred si sper,nu vreau sa mai disper.Asa frumos am scris,ca cineva mi-a sters tot ce am scris,de Paradis.Puteti fii gelosi pe mine,chiar de nu va e rusine,eu tot sper sa scriu mereu,chiar si de Dumnezeu,ca e prietenul meu.Azi ma-ti agatat frumos,ca am pierdut scrisul frumos,tot ce eu am scris aici,mi-a furat ai mei amici.O sa ne fie noua de bine,chiar daca nu stiti de rusine,cand nu te astepti,te duci in ruine.Am inteles,sunteti destepti,dar nu si intelepti.Nu m-am revarsat pe tine,doar am vrut sa simti tu bine,viata te incearca si pe tine.Eu nu disper,inca mai sper,ca vor mai fii oameni si cu mister.Eu sper,chiar de nu e un mister!


No comments:

Curcubeu in Glendale Arizona…

A venit Primavara,si ploaia a adus curcubeul.