About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, January 19, 2019

Trandafirul meu iubit!

Trandafir de Arizona,te-as iubi,dar nu-mi stii vorba.Trandafirul meu iubit,tu stai mut si ragusit.Iarba-i verde,dealui mare,iti mai cant si o cantare.Cred ca de mine te-ai saturat,ca stau toata noaptea la cantat.Trandafir frumos curat,eu pe tine te-am aflat,si cu gandul am plecat.Am plecat,am tot cantat,gandul nu mi-lam lasat,si in inima te-am pastrat.Trandafirul mi-a iesit,eu numai pe tine te-am iubit.Imi place sa pastrez un trandafir,ca e simbolul cel mai fin,e visul ce imi aduce doar alin.Trandafir,tu te-ai aflat,chiar aici la noi in stat,si eu cand te-am ochiat,tot la inima mi-ai intrat.Zica lumea ci-o sa zica,trandafirul mie imi pica,m-am indragostit de el,si nu mai pot scapa de fel.Cu un trandafir ma culc,si dimineata ma scol cu un turc.De trandafir am cantat,de el inca nu am dat,nu stiu ce i sa intamplat.Cum pot trandafirului sa-i spun,ca merg si-l caut pe drum,si nicicum nu dau de urma lui.Am avut un vis,trandafirul mi-a promis,ca ma iubeste si pana la luna ma insoteste.Cand m-am sculat eu din vis,am zarit si un semn scris,am fost aici,dar inca tu nu te-ai decis.Povestea a fost frumoasa,caci numai acum a fost scoasa pe piata,si dictata cu viata.Trandafirul ca personaj,eu ca si un ambalaj,si viata ca un metraj.Ori unde voi merge,ori cat voi canta,trandafire,e numai de dragostea ta!Trandafirul m-a iubit,eu mult l-am ingrijit,de frig l-am acoperit,cu caldura l-am iubit,si inca nu s-a vestejit.Voi avea mereu grije de el,il voi pastra in sufletul meu,ca traiesc numai pentru el.Cu trandafirul am plecat,si pe toti v-am salutat!



No comments:

Amagire,jertfire…

Trei lucruri nu le putem cunoaste,ziua cand te nasti,moartea si ziua de maine.Din ieri,din azi,si dintr-o zi din maine,acelasi gand ma ma...