About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, February 20, 2017

Adeseori esti trist si-ai vrea sa aflii...

Adeseori esti trist si-ai vrea sa aflii,
Al suferintei drum cand s-a sfirsi,
Ai vrea sa stii cea mai sfintita taina,
Cand oare,cand Isus va veni.
Nu dispera,nu dispera,
Cat timp Cristos e stinca ta.
Si vei uita suferinta,
Si fruntea ti-o va insenina.

Parea adeseori ca luntrea vietii,
Nu va putea ajunge pana la mal,
Cand valurile iti parea ca inneaca,
Credinta,mintuirea ta prin har,
Sa nu mai crezi ca esti uitat,
Isus din valuri te-a salvat,
Tu,te zbateai ne-ncrezator,
Dar Domnul este indurator.

Cand tinta ai fost sagetilor amare,
Pe drumul tau s-au presarat doar spini,
Amarul ti-a incoltit adesea in suflet,
Si n-ai avut durerea cui s-o spui.
Isus si atuncea Te-a inteles,
Si lacrimile ti-a cules,
O,pace tie calator,
Cu Domnul esti invingator.

Dar in curind s-a termina si drumul,
Nu mai e mult pe acest pamint strain,
Nu-ti va fi lupta o vesnicie,
Si scurte-ti vor fi zilele de chin.
Ce vei primi acolo sus,
Nu sunt cuvinte acum de spus,
Iar fericirea-ti va tinea,
Cu Isus in veci deapururea.

Fii tare,deci si-ti intareste pasul,
Pe-al vesniciei drum sa inaintezi,
Imbarbatraza-ti inima dar sora,
Si tot mai mult pe Isus sa-L iubesti.
Si acum la incheiere-ti spun,
Sa nu te mai opresti din drum,
Si trist iubita,sa nu fii,
Domnul in curind va reveni.

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...