About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, October 30, 2016

Amintiri,amintiri,La multi ani,amintiri!
























Viata-i plina de intristari,
Grijuri vin zi de zi,
Isus ia toata povara ta,
El poate mantui.

Isus ia toata povara ta
La Calvar,la Calvar,
Isus ia toata povara ta,
El poate mantui.

Chinuit si ingrijorat
La El acum sa vii,
Isus ia toata povara ta,
El poate mantui.

El asculta suspinul tau,
Strigatul inimii,
Isus ia toata povara ta,
El poate mantui.











Multe amintiri,si azi inca o zi frumoasa de amintiri.Si tot odata e ziua fiului meu Emanuel.La multi ani cu multe amintiri frumoase!Domnul sa te binecuvinteze!





No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...