About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, July 4, 2015

Mama scumpa,mama draga...

Nu stiu cite zile o sa le mai petrecem impreuna,dar inca sintem in viata,si vreau sa-i doresc mamei mele,cele mai calde urari de ziua ei.I LOVE YOU!multa sanatate,ani buni si fericitii,cu drag a ta fica Raveca....

 
Orice floare,orice nor,
Mama mea tu esti un dor!
Orice este trecator,
Ce rasare si apune
Mama mea eu te ador!
Si-a trecut in zbor prin lume,
Tu mereu te-nseninezi,
Mama tu ai un sfint nume!
Tot mai mult tu radiezi.
Si eu pe tine te iubesc!
Umpli lumea de lumina
Cu o dragoste senina.
Tot mai mult sufletul meu.
Te iubeste tot mereu.
Si cand dorm sau ma trezesc,
Mama!tu esti ingerasul meu!

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...