About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, August 31, 2012

Vineri31aug2012-a 44-A CONVENȚIE PENTICOSTALĂ ROMÂNĂ, SUA ȘI CANADA

Transmisia este live prin CREDO TV.Programul de desfășurare este AICI.


Serviciile divine ale convenţiei vor fi transmise în direct în pagina MEDIA al acestui website si pe canalul de televiziune CREDO. Cu aproximativ o ora înaintea începerii fiecarui serviciu şi la încheierea acestuia, CREDO TV va efectua transmisiuni în direct, interviuri, comentarii, momente muzicale inedite şi multe altele cu IACOB BERGHIANU  şi invitaţii săi!

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...