About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Tuesday, August 1, 2023

Putere,putere,in ceasuri grele…

M-apasa tot mai greu povara,si gustul ei e prea amar,simt in piept,cum suferinta aprinde al durerii jar.Doamne,Tu-mi cunosti durerea,de Tine nu-i nimic ascuns.Nu am nici un merit,recunosc,la Tine vin in ceasuri grele,cand iti simtesc a Ta putere,imi este jugul mai usor.Toti purtam poveri in suflet,nu este unul macar,sa nu fi fost ranit vreodat.Toti umblam pe trotuar,dar nu stiu ce doare mai rau,drumul,sau ca suntem singurii iar?Toti urcam acelas munte,fiecare in drumul lui.Dar inima t-i se rupe,cand te simti a nimanui.Dar drumul tot se duce,si ajungi la rascruci de drum,si nu stii cui sa-i spui,tot ce ai in inima acum.Si ne ducem singuri crucea,pana o abandonam.Ranile ne doare,trecutul nu vrem sa ne omoare,vrem sa fim impreuna,mereu.Toti vrem doar bine,si ne ascundem fara rost,ranile din piept ne doare,si nu mai credem,ca nimic nu mai are rost.Clipele sunt greu de uitat,pustiul ne mareste golul,noi nu am fost asa creati.Singuri plangem pe trotuar,dar din nou ne consolam noi iar.Nu stiu ce doare mai tare?O viata,greul sau amar.Nici frumusetea,nici increderea nu ne poate scapa de calvar,doar puterea ce o ai,cand la cruce tu stai.Credinta,nadejdea si dragostea,eu acestea le am de la altar.Poate intr-o zi,vom stii,impreuna de vom fii,atunci iubirea va inflorii,si eroi noi vom fi!Alta cale nu ai de ales,pe trotuar si sa nu treci peste bordura,ca sa nu pici drept in zgura.Putere Doamne,noi acum iti cerem,sa trecem si de ceasurile grele,ca vor veni zile si mai rele.Drumul m-a invatat,si eu am tot cantat,pana aici,si jos m-am asezat.Sunt drumuri si drumuri,dar tu sa nu murmuri,e greu si sa te bucuri,dar toate sunt cu talcuri.Tot ce am scris e despre mine,sa nu cad si prin ruine.Nu sunt respins,dar am invins!Putere am prins,si merg tot cuprins,sunt de neanvins!

No comments:

La neamuri…

Lavinia ne-a vizitat din London Anglia.Si ne-am bucurat impreuna la Ilonka si Dorel Micula,cu fratii Micula.Domnul sa ne binecuvinteze pe...