About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, August 8, 2016

Crede,si nu te indoii...

Eu n-am sa te las ca sa pieri,
Si nici in necazul cel greu,
Atunci cand ma chemi din dureri,
Eu vin,a promis Dumnezeu.

Cheama-ma in ziua cea grea,
Cand nori de necaz vor venii,
Si-atunci,Eu,cu drag te voi ajuta
Iar tu in cant ma vei proslavii.

Cand ziua s-a scurs,e tarziu
Si singur in noapte ramii,
In jurul tau totu-i pustiu,
Si-o piatra ti-o pui capatii.

Cheama-ma si-am sa vin,
Si-o scara la cer voi inalta,
In noapte,sub cerul senin,
Cu tine de vorba voi sta.

Eu sunt cel ce sunt :DUMNEZEU
Si n-am sa te las in necaz,
Caci Eu vad din cer chinul tau,
Si lacrima pe-al tau obraz.

Crede,si nu te indoii,
Asteapta in tacere ajutor,
Caci Eu langa tine oricand voi fi
Si chinul va fi mai usor.


No comments:

Frumoasa e natura…

Ce splendori mi-a oferit natura,ma minunez vazandu-i frumusetea,stiind ca Cel ce a intocmit Natura,e Acel ce a pus in noi Speranta.Frumos ...