About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Tuesday, August 9, 2022

Namaste🙏🏼

Ma apuca un dor si un chin,acum eu vin sa ma inchin,sa primesc alin.In zadar am ajuns in etate,daca nu am nici o libertate,zilele imi sunt zbuciumate.Unele zile sunt calme,altele imi da tot palme,mai nedorite,ne-nsorite,neuitate,si imi par o vesnicie.Ma gandesc cu nostalgie la o vesnicie,crezand ca aici totul e vesnic si cucernic,dar eu sunt un vremelnic.Nu sunt vrednic sunt un netrebnic,dar in zadar,tot ma termin.Ori cum,nu e cum dorim,ci cum ne este prescris,ca viata nu-i un vis,trebuie mai intai sa ajungem in paradis.Toate-n lume trec si vin,ca o floare alba de malin,tot asa trec si anii mei,ca si o floare de tei.Cand zorii diminetii vin,dorul imi este ca o floare de malin,si o rugaciune acuma scriu,ca trebuie sa ma inchin.In ganduri amintirile imi vin,si in suflet am cuvantul fin,ca o flare de afin,si cu drag Domnului ma inchin.O sa ma rog mereu,ca mi-e tare greu,vreau sa ma auda Dumnezeu.Om si Namaste,sunt fraze pe care le auzim continuu in lumea yoga.Puterea din spatele acestor cuvinte nu poate fi recunoscuta imediat,dar daca te uiti mai atent.Ce inseamna Namaste?Traducere: „Nama”inseamna plecaciune, „as” inseamna eu,si”te”inseamna,tu.Namaste,tradus-ma inchin in fata ta.

No comments:

Frumoasa e natura…

Ce splendori mi-a oferit natura,ma minunez vazandu-i frumusetea,stiind ca Cel ce a intocmit Natura,e Acel ce a pus in noi Speranta.Frumos ...