About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Tuesday, August 9, 2022

Binecuvantare pentru fiecare…

In zilele ce mi-au mai ramas,nu vreau sa ma mai plang,dar o sa mai plang.Vreau mai bine sa binecuvintez decat mila sa cersesc.Numai Domnul e cu mila,ca nu vreau sa ajung ca si camila.M-am rugat Domnului,acum nu e de ras,e de plans.Unii vrau pe una,altii pe alta,si in ziua de azi,nici nu-i de mirare,pe cine m-ai alegi.Iar cu rasul,unii nu se mai pot opri de ras,iar altii nu se mai pot opri de plans.Si am vazut ca si aceasta este desertaciune.Unii se drogheaza si vorbesc ei singuri,iar eu nu ma droghez si tot vorbesc singura.Modul de viata e diferit pentru unii,si diferit pentru altii.Dar nici aceasta nu conteaza.Si atunci ce mai conteaza?Chiar,parca nimic nu mai conteaza in viata asta.Am vazut chiar acum pe unii,cum dorm pe strada,pe o bucata de carton,si stau fara grije in sion.Am vorbit cu unii azi,si de dimineata si pana seara,numai intru-na sunt nemultumitori.Acum e frig,de ce e asa frig?Acum e tare cald,de ce e asa cald?Si intru-na nemultumiti,vezi sa nu ma zici,ca nu-s de lipici.Si eu le-am spus,bucurati-va cu ce aveti,pana mai aveti,ca de nu o sa vedeti si stele verzi,si cai pe pereti.Sau poate si scaieti,si mai si cadeti.De una,de alta,nu fac eu plata.Nu suntem de ras,dar de plans,cu indeajuns.Acum chiar ca o sa ma rog Domnului,si mai mult,sa nu ne pedepseasca mai mult.Eu tot ma rog,ca un neghiob,sa nu fiu un orb.Ajuta-ma Doamne,sa vad bine,sa ma vad si pe mine.Dar ma rog si pentru voi,sa fiti mai tare ca noi.Daca acum m-am rugat,nu am uitat de unde am plecat,si multumire eu am de dat.Multumesc pentru noi,multumesc pentru voi,multumesc ca inca nu suntem goi.Cu multumire inainte pentru Domnul Parinte,cu multumire inapoi,pentru tot ce El a facut pentru noi,si cu multumire neancetat,chiar daca noi nu am meritat.Acum as pleca,dar pa voi nu v-as lasa,dar nu sunteti in palma mea,si de aceea eu va las,sanatatea sa v-o pastrati,dragostea si iubirea,multumirea si infaptuirea,fie-va tinta mereu,ca vom ajunge cu totii o data la Dumnezeu.Dupa cum v-am zis,ori de ras,ori de plans,toate isi au timpul la locul lor.Cateodata mai fac haz de necaz,sa nu stam incruntati,va vreau inseninati.Acum plata e a Domnului!Ori cu ras ori cu plans,eu nu ma fac de ras.Rasul e bun,cand te scarpana cu o pana de paun,iar plansul e bun,cand bei din ceaun.Eu acum plang,acum rad,dar fiorii ma prind.Toate le-am lasat balta aici,si ma duc,cat numeri pana la cinci,si am ajuns la noua cinzeci si cinci.Sa fim seriosi,ori razi ori plangi,virusii i prinzi.Cu Domnul inainte,sa avem zile sfinte,ca zile triste virusii n-i trimite,si ne scoate din minte.Pe drumuri de rastriste si jale,am scris postarea mea aici in vale,ca toate pe noi vin agale,si ne lasa cu jale.Ma rog fara incetare,si multumesc chiar daca ma doare,stiu ca Dumnezeul meu e mare!Priviti si voi in departare,si cantati o cantare,sa biruiti in incercare.Multumiti si pe Domnul sa-l iubiti!Hai sa binecuvantam,decat sa blestamam.Binecuvantarile de sus si de jos,sa ne fie la toti de folos!

No comments:

Frumoasa e natura…

Ce splendori mi-a oferit natura,ma minunez vazandu-i frumusetea,stiind ca Cel ce a intocmit Natura,e Acel ce a pus in noi Speranta.Frumos ...