About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, August 12, 2022

Testament intarziat…

Sa nu fac tensiunea mare,doctorul mi-a scris o prescriptie de metoprolol,sa am rabdare cu fiecare.Medicamenul l-am luat,acum stau sa vad ce rezultat mi-a dat.Medicamentul si cu Testamentul,sunt bune tratamenturi.Medicamentul te ajuta sa traiesti putin mai bine,dar Testamentul e sa nu te faci de rusine.Amandoua de o data le-am luat,nu cred ca m-am incurcat.Despre medicamente nu stiu multe de zis,ca nu eu le-am prescris.Eu aflu despre ele,numai cand dau de rele.Sunt multe medicamente,si de marimi si de culoare,dar acum multe iau amploare.Eu nu va prescriu nimic,ca stiti voi bine,de droguri nu lipsiti.Acum fiecare face cum i place,cat mai poate sta in mate.Eu medicamentul trebuie sa-l iau,nu vreau pe carucior sa stau.Eu le scriu toate aici,dar tu sa nu te infrici,fa-te ca si un arici.De Testament,ce sa mai zic?Vorbeste doar de paradis,nicidecum sa nu te dai invins.Testamentul te invata,cand te scoli de dimineata,sa multumesti ca esti inca in viata.Eu nu stiu multe,nici sofisticate,nici sa le pronunt ca sunt asa de incurcate.Am incercat candva sa scriu si ceva hazliu,si am picat chiar in pustiu.Mai stiu putin,cobori in jos luceafar bland,si vino si ma viziteaza.Iti mai aduci aminte?Fie mama lui de Creanga,m-am urcat si eu pe o creanga,am crezut ca ajung si eu ca Creanga.Am deraiat de la subiect,am crezut ca ma crezi intelect.Stiu ca nu este usor,am invatat si de neuroni.As vrea sa va informez,ce medicament e mai urgent.Cand inima te doare,atunci sa iei medicamentul care te face sa strigi cat de tare.Cand vrei sa iubesti,si pe nimeni nu gasesti,priveste sus la soare.Ca ori cum tu doresti,tot de soarele meu tu pomenesti.Acum daca mai esti si suparat,si toata lumea te-a uitat,tu nu sta la pat.Scrie o scrisoare,de tot ce te doare,canta si o cantare,trage aier in piept,si zbeara in gura mare,vreau alinare.Uite asa de suparare vei scapa,cu medicina care te alina.Asta este o reteta proprie de a mea.Daca tu stii sa invetezi si altceva,inventia e a ta.In primul si primul rand,avem nevoie de aier si lumina,apoi de dragoste divina,de mancare sfintita,si liniste deplina.Poate e greu sa le implinesti,ori cum faci,le nimeresti.Am vrut sa va zic,iubitilor,adica fratilor,dar nu stiu cati ma dati dracilor,si mie imi plac,sa va duceti sa culegeti pentru mine niste maci.Eu nu am lagaturi cu draci,eu va dau retete de maci,sa nu fiti niste draci.Am scris prea mult,dar va rog frumos sa nu uitati medicamentul sa vi-l luati,si de Testament mai mult sa va interesati.Azi multe am lucrat,dar inca nu m-am catarat,cum o fac eu ca si de alta dat.Eu numai cu copacii am rezistat.Prescriptia e gata,acum imi iau plata,si va trimit cu lopata.Cine e gata,am luat lopata,si am platit si plata!Totul e de-a gata,dar nu stim sa traim viata,nici sa zicem buna dimineata!Acum m-am urcat in corcodus,cu o prescriptie,si m-am dus.Ziua buna tuturor,in viata nimic nu e usor,doar te prefaci ca stii sa zbori!Nimic nu este garantat,garantie pentru viata nu s-a aflat,dar va spun eu garantat,acum am cantat,si va garantez ca am visat!Eu doar de testament am specificat,ca sa nu raman la minte intarziat!

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...