About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, January 25, 2021

Nu deranjez...



Nu deranjez dar ma deranjeaza,ca trebuie sa ma deranjezi,dar nu vreau sa te deranjez.Merg pe varful picioarelor sa nu deranjez,dar ma deranjeaza linistea,si acum privesc pajistea.Unii te deranjeaza doar cand au nevoie,altii iti intorc spatele,iar mai multi te mangaie cu o mana,si cu un picior iti pune piedica.Incerc sa nu deranjez pe nimeni,dar unii sau nascut deranjati.Cand esti trist si apasat,si de dureri impresurat,canta!Asculta muzica sufletului tau,ca ori cum,pe nimeni nu-i intereseaza.Nimic in viata nu este garantat,totul e sigilat.Ma calmez,dar nu am mancat orez.Cu ce sa va servesc,si sa va demonstrez ca eu ma evaluez.Nu indraznesc sa comentez,dar realizez ca eu tot visez.Acum chiar ca ma luminez cand studiez,sa nu te stresezi.Nu vreau sa cedez,nici nu evadez,dar nu ma enervez.Nu ma pripesc,ma modelez si le fixsez.Eu va sugerez nu va lingusez,cred ca ma-ti inteles,nu vreau sa esuez,vreau sa reusesc sa va pictez.Eu mult meditez,cum sa evadez din acest cotet ca sa ma pastrez.Acum mai si inventez sa nu ma ruinez.Va inteleg,nu va dezleg,doar va demonstrez si indraznesc sa va spun ca va iubesc.De ce sa ma enervez?Putin o sa mai si visez,nu vreau sa putrezesc.Invadez ori evadez,pe masa va pun orez,ca sa va pastrez.Nu ma depilez,ma manichiurez,sa excelez.Cred ca ma vedeti,eu nu aiurez doar suierez.Si din nou indraznesc sa va povestesc despre avertisment,de deranjament.Ma limpezesc cu apa de dezinfect,sa nu ma inject.Nu te deranjez si nu te inervez,destul ma deranjezi,ramai dezident.Acum ma modelez sa fiu indiferent.Te apreciez si estimez ca poti sa evadezi.Vreau sa te pastrezi sa nu derapezi de pe trepidezi.Nu ma mai enervez.Ma limitez,vreau sa evadez si din nou sa meditez.Te instintez cand progresez,sa te preparez cu un halucinez.Eu doar oscilez,nimic nu programez,acum ma trezesc.Mult de tot eu ma minunez!Nu te santajez.Te imbarbatez,multe sa mai inventezi.Sa te pansezi,sa te bandajezi,si de tine sa te ingrijesti!Sa nu te ingrijorezi!Tot timpul sa veghezi,dar si mai mult sa meditezi!

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...