About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, January 25, 2021

Nu ma bag...



Nu ma bag unde nu-mi fierbe mie oala,nu vreau sa ajung in smoala.Ca sa uit de al meu amar,mi-am facut un calendar,ca sa scriu si de cosmar.Vreau ca atunci cand tu citesti,la mine sa nu te gandesti,ca tot ce eu scriu este doar temporar.Scriu ca sa ma delectez,si chiar sa iti spun,poate si te mai iubesc.Sa nu te bazezi pe mine,poate ca maine nu mai vine,si ce faci atunci tu fara mine.Pune-ti inima in dinti,daca vrei poti si sa minti,asta este treaba ta,pe mine nu ma baga in ea.Eu acuma doar ti-am scris,sa nu crezi ca esti in paradis,totul este doar un vis temporar.Vreau sa nu te inseli prea amar,fa-ti si tu un calendar.Pote asa este mai bine,sa tinem contacul fara de rusine.M-am gandit ca ar fi mai bine,nu ma minte,ti-am spus de mai inainte,totul este temporar.Tu te faci ca ai uitat,oare tu te-ai desteptat,ori pe drumuri ai umblat?Ia aminte mai fierbinte,ca sa nu iti pierzi din minte.Eu numai ti-am explicat,datoria ta este mai complicat.Si tot ai uitat,cum m-am exprimat,a fost neaparat.E bine,de acum o sa ma explic cum se cuvine,totul este verificat si viata sa mai schimbat.Am auzit eu oare bine,nu stiu nimic de tine?Stai tacut,nici un salut,oare ce sa intamplat?Nu cred ca te-ai indepartat,cred oare,ai deraiat?Ori cum eu m-am justificat,temporar a fost,dar ce pacat.Un singur lucru imi face bine,cand eu ma gandesc ca totul e doar temporar.Am luat seama bine,la viata si la tine,ca toate cate vine,este doar numai temporar.Temporar te-am lasat acum pe tine,si temporar eu scriu mai bine.Imi place cuvantul,ma duce cu gandul ca totul in viata este doar temporar!Si acum ce inseamna temporar?Temporar este cand nai nici un habar,cand lasi timpul sa treaca pe langa tine,si sti ca tot ce iti vine,este doar temporar!Traiesc acum,nu temporar,traiesc sa te bag in buzunar.Buzunurarul mi sa spart,si ce prostie mare,am uitat ca si acel buzunar a fost doar temporar.Daca toate sunt temporare,oare ce mai este nepieritoare?Mai pot sa cred ceva,inca inima mea e nemuritoare!

No comments:

Frumoasa e natura…

Ce splendori mi-a oferit natura,ma minunez vazandu-i frumusetea,stiind ca Cel ce a intocmit Natura,e Acel ce a pus in noi Speranta.Frumos ...