About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, January 29, 2021

Ochii care nu se vad,se uita spre Cer...



Ochii care nu se vad,se uita spre Cer,dar baba Raveca inca nu se imburda,ramane tot surda.Am incercat sa vndec tot,dar pentru dragoste nu exista antidot.Si am luptat ca un soldat pana cand am capitulat.Unde este timpul,care spunea ca-nvinge timpul,si se scurge ca nisipul?Acum doar lacrimile-mi mangaie chipul.Ochii care nu se vad,se uita spre Cer,si inca-ti mai cer,inca mai sper,e clar ca nu pot uita,nici ce-a fost ieri.Ochii care nu se vad se uita,se uita si inapoi,apoi viseaza din nou,tot cu ochii goi.Ce e bun si ce e defect,eu sunt cu efect dar trag de defect sa fie mai drept.M-am vazut pe mine,cand nu am mai vazut,ca nu am vazut.Tu ai vazut,ce nu ai mai vazut,ca nu ai vazut?Fica mea Ramona mi-a spus,tu de ce nu ai vazut.Eu am vazut,dar nu am vazut,ca nu s-a vazut.Dar nici ea nu a vazut,ca nu s-a vazut.Si tot ne-am vazut,dar de vazut nu s-a putut.Acum am vazut,ca am putut sa vad sa scriu,si voi sa vedeti,ce nu ati mai vazut.De vazut s-a vazut,dar noi nu am vazut,cand am vazut.Acum ploaia din nou a cazut,si pe noi ne-a vazut.Ochii sau vazut,lacrimile sau scurs,si noi de ploaie ne-am ascuns.

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...