About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, September 11, 2020

Tot asa...




 De tine tot trag,dar tot asa mi-ai ramas de drag,cu o sfoara te leg de prag.Fa din ziua aceasta una fermecata,sa nu fie blestemata,sa fie binecuvantata!Si de mine,ca de tine,am obraz,si nu mi-e rusine,tot asa,graiesc de bine.O zi trece,alta vine,nu e zi,sa nu ma gandesc la tine.Amarul tot vine,dar il alung de la mine,cu cantari in limbi straine.Si cand dorul nu ma lasa,ingenunchez si-mi vad de viata.Pot sa fac din fiecare zi ce trece,un curcubeu pe indelete,cu acuarela si burete.Am si zile intunecate,dar l-e petrec tot parfumate,sa nu raman pe despoiate.Unele sunt si incruntate,dar nu ma tem,ma ascund in apele cele mai curate,sa ma spele si de pacate.Dar tot asa,vreau sa am zilele senine,chiar daca nu sunt cu tine.Tu,nu uita,bucuria mea,este sa-ti fac voia ta,precum e voia mea.Precum in cer,asa si pe pamant,si tot asa eu o sa cant!Ramai mereu in al meu gand,pana mai pot sa stiu,ce e un gand.Tot asa,si mai frumos ca asa,eu nu te voi uita,esti legat de legatura mea,cat va tinea vesnicia mea!Dar poti sa fii deslegat,cand ai incalecat pe-o sha,si iti scri si tu povestea ta!O zi magnifica,de Septembrie,terifica,care te purifica!

No comments:

Ia gogoasa neamule…

Ultima zi in Dallas.Am facut gogosi,si ne-am intors la flori.Pofta buna neamule!