About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, September 11, 2020

Si mie...




 Unde esti dumneata,mi-e dor si mie,sa pot sa spun asa.Mi-e dor de dumneata,din toata inima mea,cuget zilnic,sa-ti vad privirea ta!Mi-e dor de un prelung ecou,ce-mi canta zi de zi,tu,esti al meu erou.Chiar daca timpul n-e desparte,amintirile raman mereu pe-aproape,si le rostim tacut,in soapte.Acum nu e noapte,dar te simt aproape,cu lacrimile-mi ce curg pe ploape.Sunt mai aproape,tot mai aproape,dar nu te pot strange in brate.Si mie,ca si tie,n-e vine randul,sa ne intalnim cu gandul,si sa trecem tot de-a randul,cu cuvantul.Si mie cat imi esti de drag,ma intorc de-a roata sa nu te scap in lac.Te privesc din departare,si la orice miscare,te alint cu o cantare.O cantare de iubire,voie buna si veselie,pentru cine imi este mai drag si mie!Tot ce fac e pentru tine,ca sa nu uiti de mine,cand batranetile n-e vine,si nu mai stim unul de altul,asa de bine.Ma bucur de tine,ca nu ti-e rusine cu mine,si mie nu mi-e rusine cu tine!Ma gandesc la dumneata,chiar daca nu mai trec pe strada ta,esti cu mine mereu,in inima mea!Mi-e tare dor de dumneata,si de imbratisarea ta!Sa nu uiti iubirea mea,sunt cu dumneata!

No comments:

Curcubeu in Glendale Arizona…

A venit Primavara,si ploaia a adus curcubeul.