About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, August 24, 2020

La hodina ca m-i gusa plina...

 Gusa mi-e plina,dar hodina imi e in surdina,si sunt plina de vina,ca toate ma invenina.Hodina e buna,dar si mai buna,e cand privesti seara la luna.Cu luna si stele vorobesc,si la tine ma gandesc.Sa mai trag un pui de somn,sa ma simt ca un soim si linistita ca un roi.Gusa mi-e plina de vitamina,ardei umpluti ca la mama din gradina,si lebenita cat burta mea de plina.Tot dieta fac,legume si fructe de la sprouts.Salata de vinete si ciuperci umplute,cu ceapa multa,ca lumea sa nu ma tuce.Inchid ochii si visez,o lume frumoasa ca-n povesti.Si pana la dimineata,poate de zece ori ma duc la baie,sa eliminez apa de sare.Cu catelul,pamoranianul,terapie am facut pe tot anul,sa ma vindec de tiranul,care ma depreseaza ca sarlatanul.Post trauma am avut,nu mai stiu nimic ce am facut,surda si muta am ajuns.Ma controlez sa nu vorbesc,mai bine scriu si ma gandesc,fie ce-o fii,nimic nu primesc.Acum putin m-am hodinit,scrisul m-a linistit,si gandul nu s-a risipit.Multumesc Doamne de toate,bine ca mai pot durmi inca pe spate,si gafai cat sapte.Sforaitul,hornaitul si basitul,ma duce cu potcovitul,si zice ca sunt aiuritul.Va las usor,si cu apus de dor,si in urma mea cantul,se duce ca vantul!Sanatate si sa aveti de toate!





No comments:

Ia gogoasa neamule…

Ultima zi in Dallas.Am facut gogosi,si ne-am intors la flori.Pofta buna neamule!