About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, August 24, 2020

Bata-le vina...

Si florile se raspandesc pe tot locul,dar nu te doare ca focul,te vindeca sa fii sanatos,in tot locul.Bata-le focul,mi-am pierdut si norocul.Vorbesc despre dureri,ma lasa fara puteri,si ma tangui de ofteli,bata-le vina de dureri.Ieri am zis ca mor,alataieri ca ma omor,si pasta alaltaieri m-i sau suit in creieri,pana-n zori.Azi,le arunc in mocirla,ca sunt multe pan la grinda,si toate la mine in gand m-i se perinda.Ascult muzica de dor,vreau cu mandru ca sa zbor,si sa uit sa nu mai mor.Ascult muzica deaceia,ce te unge si nu te-npunge,doar in inima te strapunge.Bat-o si amarul,am amestecat-o in cazanul,unde imi prajesc curcanul.Am vorbit cu capelanul,sa-mi spuna daca mai traiesc si pan la anul,ca nu mai stiu ce sa fac cu burlanul.Burlan inseamna picior,asa s-a vorbit pe la noi,cand cineva mi-a spus,de ce umblu cu burlanele goale,ca ma racesc si la foale.Nu am nici poale,carnea imi este toata moale,si trebuie sa fac niste muschi,pe shale.Nu mai stiu ce sa mai zic,intru la apa,si ma fac pitic,si durerile imi stau in buric,si nu mai ramane de mine,nimic.Caut noi retete si bune tratamente,sa nu am si ipotente.De toate duc dor,dar singura ma incovoi,fara coboi.Dorul si dragostea,imi vindeca inima,dar mangaierea imi vindeca durerea,viata amara si fierea.Toate durerile le-am legat,si tare le-am certat,dar tot nu au plecat.Imi continui viata,pana m-i se rupe ata,si ascult muzica toata noptea si pan la dimineata,sa uit de dureri ca nu le pot face fata.Dorui dor,si nu-l omor,ca de dor mi-e tare dor!



No comments:

Mai mult decat trecutul…

Mai mult decat trecutul,acum traiesc prezentul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...