About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, August 24, 2020

Splendid si magnific...

Nu trebuie sa fiu normala,ori cum sunt banala si teatrala,ca toate le pun la iveala.Sunt splendida si magnifica,la lume l-e tare oftica de ce sunt eu asa de genealogica.Cand toate sunt splendide si magnifice,toate te purifice.Savureaza viata,incet si in liniste,ca sa fie toate magnifice.Tine capul sus in orice situatie,fii ambitiosa si devotata,nu-ti trebuie nici o cravata.Si cand viata nu e dreapta,tu priveste tot in fata,imbraca-te ca si cand mergi la piata.Iar cand iti vei apleca capul in jos,sa fie doar sa te recunosti ca esti si in inima frumos.Admira-te pe tine,si tot ce zace in tine,si apoi admira natura,si tot ce n-en conjoara pe noi!Bucurie divina,si nu fii normala,fii naturala,ca apa de izvor,minerala.Te las puisor,m-a apucat un mare dor,ca tot nu vreau sa ma omor,vreau tot sa zbor,la mandru meu in pridvor!Imbratiseaza viata,si ea te va imbratisa napoi!





No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...