About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, January 2, 2022

Printr-o ridicare de mana πŸ’πŸ»‍♀️

Dumnezeu nu face glume,El nu se lasa batjocorit.Noi mai in gluma,mai cu gluga si sluga,facem si vaiuga.Nici nu mi-am facut de cap,si mi-am tras una la cap,ca prostii sa nu mai fac.De multe ori nu stiu ce mai fac,nici daca ma mai plac,dar tot imi dau in cap.Imi ridic si mana dreapta,ca am gresit,nu o data,si am picat lata.Ca vezi,aia,si pe tataia,si capul imi ajunge pana la himalaia.Ma iau de cap,cum sa ma scap,sa nu-mi vina prostiile in cap,ca nu vreau sa tot crap.Viata este buna,cand ai capul sus la luna,si o zi buna.Dar cand capul nu te lasa,dau cu el tot de masa,pana se apasa,si pe min,prostiile ma lasa.M-am dat cu usturoi,sa nu vina ciocoii pe la noi,si am mancat mult usturoi,sa-mi puta gura,sa nu ma sarute,doi.Tot eu imi dau,si eu ma impac,si apoi iarasi ma plac.Asa e viata pre la noi,una sus,si noazecisinoua jos.Dar le cant eu ca pre la noi,nu fac nici un taraboi.Vreau capul sa ma duca,ca proverbul asa se zice.Unde nu-i cap,i vai de picioare,si mai vreau sa stau in cale,dar nu inaitea ta,pe cale.Nu o sa stau in cale-a ta,eu ma duc tot la dreapta,si mai fac si pe desteapta.Stii tu,prost sa fii,noroc sa ai,chiar daca nu am nici doi bani.Numai de doi bani eu merit?Nu mai vreau sa-mi dau in cap,vreau sa iubesc tot ce mi-e drag,dar sa nu le pun la cap.Si capul te omoara,si inima tot zbiara,crede in tine,ca nu esti o fiara,nici amara,nici de ceara,esti de arma cu arama.Frumos e omul,verde ca si pomul,dar cand ingalbeneste,nimic nu-l mai fericeste.Capul de prostii l-am curatat,mintea limpede mi-a lasat,si niciodata nu o sa mai ma iau de cap.O sa vad io ce mai fac,ca sa-i fac la cap pe plac.Azi de el tare m-am luat,si tare l-am speriat,ca i-am spus,ca-l bag in sac,sa nu-si mai faca de cap.Am plecat cu capul plecat,si imi pare rau,cum de tare l-am luat,am plans putin,dar m-a iertat.Mana dreapta sus am ridicat,din genunchi m-am ridicat,si ma recunosc ca sunt un vinovat,dar Domnul m-a salvat!Precum v-am spus,de toate,o sa ma bucur nespus.Prima datorie a fiecarui om este cea de a cauta adevarul.Dar adu-ti aminte de facatorul tau in zilele tineretii tale,pana nu vin zilele cele rele si pana nu se apropie anii,cand vei zice:Nu gasesc nici-o placere in ei.Eclesiastul 12:1.Dincolo de toate acestea,ia aminte,sa faci multe carti este o treaba fara sfarsit,si prea mult studiu este obositor pentru trup.Concluzia la tot ceea ce ai auzit este aceasta:Teme-te de Dumnezeu si pazeste poruncile Lui,caci aceasta este datoria fiecarui om.Fiindca Dumnezeu va aduce la judecata fiecare lucrare,tot ce este ascuns,fie bine,fie rau.Fiecare om trebuie sa-si inventeze propriul drum.Viata-i scurta,si inima imi tot canta.Dumnezeu nu tine seama de vremurile de nestiinta,si porunceste acum tuturor oamenilor de pretutindeni sa se pocaiasca,pentru-ca a randuit o zi,in care va judeca lumea dupa dreptate.Faptele Apostolilor 17:30-31 Nici o victorie nu e data fara infrangere si nici o cadere nu e data fara speranta.Dumnezeu i iubeste pe artisti,pentru ca stie ce inseamna chinul creatiei.Cea mai frumoasa si mai profunda traire omeneasca este misterul.Ce faci pentru tine,dispare o data cu tine.Ce faci pentru altii,ramane pentru eternitate.Imaginatia este mai importanta decat cunoasterea.Acceptand limitele,mergem dincolo de ele.Sa ascultam dar,incheierea tuturor invataturilor.Urca pe scari si cara-ti singur lucrurile.Nu crede tot ce iti spune doctorul.Curios sfat,datoria fiecarui om este aceea de a citi si de a se auto educa,pentru a nu crede orbeste in tot ce i se spune.Impartaseste cu ceilalti ceea ce stii.Daca iti place ceea ce faci si esti inca in putere,fa tot ce iti place.Energia nu o castigi dormind sau mancand bine,ci simtindu-te bine.Vei fi mult mai fericit si energic daca elimini regulile,si traiesti mai mult ca un copil,distrandu-te,razand,simtindu-te bine pur si simplu.Nu-ti face prea multe griji.Grijile nu rezolva nimic.Fiecare individ e unic si are nevoie de un tratament unic.Unii se pot vindeca cu ajutorul artei.Nu fi innebunit dupa bani.Nu poti lua nimic cu tine atunci cand pleci.Durerea e misterioasa.Trebuie sa faci ceva distractiv daca vrei sa uiti de durere.Muzica si animalele sunt de foarte mare ajutor.Lasa-te inspirat.Si vei putea inspira la randul tau.Miracolul vietii este prezent la fiecare pas,efortul cel mai mare este,sa vedem acest miracol.Acum mie mi-am predicat,ca fratele Cornel Avram,a predicat la subiectul predicat,si eu l-am rumegat,sa fug de pacat.Daca fiecare ne-am predica in dreptul lui,tot ce s-a predicat,toti vom da vina,pe Adam si Eva,de ce lor nimeni nu le-a predicat.Este foarte adevarat,toti am picat in pacat,dar mai calculat,sa nu stie lumea,cat de fatarnici,in biserici sau adunari am stat.Pana n-e vine sfarsitul,toti facem pa sfantul,si n-e duce si vantul.Nu dau vina pe nimeni,ca si eu sunt un nimeni,cu desprinderi si aprinderi,chiar si la lideri.Om sa fii,ca vei birui.Imi plac predicile,cand m-i le predic doar mie.De restul se ingrijeste Dumnezeu.Printr-o ridicare de mana,am mare nevoie de ajutor.Doamne ai mila de noi!



No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...