About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, January 9, 2022

Prin timp,in anotimp…

Moravurile se schimba,dar naravul,ba.Odata si-o data,cu anotimpul,ideile si cartile raman cu principiile si timpul.Iarna e un anotimp al asteptarii,o vreme pentru reanvierea amintirilor si lansarea intr-o calatorie sentimentala melancolica,un timp in care te poti bucura de fiecare miniscul timp.Copacul este o fiinta a timpului,in ramurile caruia atarna anotimpurile oamenilor.Natura,viata si timpul,imita anotimpul.Timpul e un anotimp al vesniciei,un timp funebru a eternitatii.Viata e un anotimp,omul,calator in timp.Cand esti mic e primavera,ai crescut,deja e vera.Ce-ai sadit culegi doar temna,peste ani se-asterne ierna.Cu dureri sau fericita,Viata trebuie traita!Suntem mici si-ai nimanui,in fata destinului.Dar omul sfinteste locul!Viata tu esti trecatoare,fragila ca o floare,esti piper si sare.Vesnic esti o provocare,iar omul este muritor,si moare.Viata mea se ilumineaza,sub ochiul ce ma lumineaza.Alerg,salt si curg,lasa-ma mai un minut,un anotimp,un an,un timp.Ani frumosi,ani nebuni,am sa-ti dau,anotimpuri si luni.Sa vezi cata jale am strans,intr-o ora de plans.Am amintiri,si poti sa ma-nfrunti,mai trec din timp in timp,si raman in anotimp,fara timp.Acum am stat si-am visat,fara pic de pacat,si m-am descruntat,dar ce pacat,timpul m-a lasat!Bateria de la timp,sa descarcat!Am trecut prin al cinci-lea anotimp.Fiecare fotografie are o poveste.Nu e pierdere de timp,ci doar trec prin timp,cat mai este timp,in al meu anotimp.

No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...