About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, January 11, 2021

Vorba dulce,mult aduce...

M-a sunat fratele meu,sa-mi spuna ce multi au fost la biserica.Si eu i-am raspuns,multi chemati,dar putini alesi,eu vreau sa fiu printre acei alesi.Vorba dulce,mult aduce,ziua buna incepe de luni,greu cand vine,greu se duce,hai sa nu ne mai stresam de luni.Sunt vorbe cu talc ramase din strabuni,mai frati,iubiti-va mai mult!Cand ai liniste in casa,dragostea danseaza ca la ia acasa.Rana mica,rau ma doare,multi o vreau,sa fie si mai mare.Fratilor,nu numai in adunare,sa ne facem ca nu ne doare,si strigam in gura mare,vrem salvare.Eu strig in fiecare zi,nu sunt mai mare,dar vreau rabdare,ca oamenii sa nu ma doboare.Sunt oameni care dintr-o singura privire arunca sentinta,esti vinovat.Multi dintre noi suntem inclinati sa condamnam cu o usurinta pe care nimic din gandul si din fapta noastra,nimic nu o poate intemeia.Oamenii cred ca,daca au vazut sau au ascultat pe cineva,il pot judeca imediat.Nu judeca omul dupa aparente,incearca sa nu judeci pe cineva dupa ce scrie sau mai ales dupa cum arata.Adeseori sub zambetul unui om se pot ascunde multe lucruri,care de multe ori iau forma tacerii.De la prima vedere,de la primele cuvinte pe care ni le rosteste o persoana,incepem sa judecam.Putini sunt cei care au auzit vorba asta,nu esti tu in masura sa judeci pe cineva,de aceea judecam.Eu am spus si o spun mereu,judecam persoanele de la prima intalnire,din primele priviri,din primele cuvinte nestiind insa ce ascunde de fapt acea persoana.Nu judeca,mai intai cunoaste acea persoana si abia atunci iti poti permite sa o judeci,chiar daca nu ai dreptul sa o faci.Exista un singur judecator adevarat care judeca bine,este Dumnezeu.

No comments:

O alta zi,un alt an…

Pentru Ramona!Sanatate si multi ani,cu Domnul inainte.