About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, December 23, 2020

Saraca i rima me...

Saraca i rima me,si inima-mi este grea,nu stiu ce leac sa-mi mai de.Leacul la i rima me,este muzica si cetera,si pa badea cand ma vedea.Stau pa loc,si scriu frumos,badea ma arunca jos.Sunt la locul meu,si imi joc,jocul meu,dar badea nu stie de jocul meu.Eu ma joc,si joc si joc,apele pe min iau foc,ca nu stiu ce joc,sa-i mai joc.Cand sunt sus,si cand sunt jos,am boalele mele,fara noroc.Am si poale,sa nu te bage tot in boale,ca badea al meu imi da tarcoale.Ma turturoaie,eu te inveselesc,si tu ma intepenesti.Nici cum,nu le nimeresc,de badea cum sa ma dascotorosesc,nu vreau sa-l plesnesc,cu o floare la inima,vreau sa-l strivesc.Tot ma gandesc,cata furca eu primesc,si nimic eu nu simtesc.Sunt simtata si-s iubita,dar sunt tare nacajita,am prostita.Inima mea tot ar vrea,badea sa fie macar de seama mea,dar e mai tinerel,mancal-ar mama pe iel.E frumusel,dar ce sa stiu face cu el,ca sunt batrana,si el un misel.La badea i place da mine,ca sunt o buna gospodina,curata si la propiu si la minte.El vrea sa ma tina in casa,sa-i curat tot da pa masa,dar nu stie ca nu mai vreau sa fiu mireasa.Imi place asa cum sunt,ca nu dau socoata,la nimeni pa pamant,numai la Domnul sfant.Doar un cuvant,nu ma tin de legamant,ca sunt tot cu capul in vant,si plutesc cu gandul,rand pe rand.Bade draga,nu fi suparat,te-am iubit,si am plecat,dar inima mea nu te-a lasat,esti tot aici,pana cand si tu vei pleca,si noi doi tot n-e vom bucura.Stiu ca esti mai destept ca mine,nu ma tin eu dupa tine,ca tu esti tot dupa mine.Badisor frumos,spune la ce folos,sa ne iubim doar prin scrisori,si tu ai vrea tot sa te insori.Lumea toata e a ta,chiar si dragostea mea,si bucura-te cu ce ai,ca maine poate nimic nu o sa ma mai ai.Puisor,badisor,cauta-ti tu alt puisor,sa traiesti mai usor!Usurel eu te-am lasat,ca dragu-mi esti,dar nu fi intristat.Badisor,tot pa picioare m-ai calcat,si eu pe o caleasca am incalecat,ca acum gandul m-i l-am exprimat!

No comments:

Amagire,jertfire…

Trei lucruri nu le putem cunoaste,ziua cand te nasti,moartea si ziua de maine.Din ieri,din azi,si dintr-o zi din maine,acelasi gand ma ma...