About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Tuesday, December 22, 2020

Tot lupt,cu rani de demult...

Multe am invatat,dar si de multe m-am dezvatat.Nu am uitat sa lupt,chiar daca uit sa lupt,o sa tot lupt,chiar si cu lacrimi si rani de demult.Multi m-au imbracat,si unii m-au dezbracat,unii m-au imbarbatat,iar altii m-au condamnat.Unii mi-au zambit in fata,altii au fost cu cutitul pe din spate,si ce folos,de multe nu am avut nici parte.Toate m-au intors pe dos,si m-am prabusit pe jos.Nu condamn pe nimenea,stiu ca lumea poate fi si rea,si buna,de asemenea.Cateodata am inghetat,alteori m-am desghetat,si tot pe gheata am alunecat.Am intalnit oameni care m-au apreciat,dar au fost si din aceea care m-au criticat.Eu nici de una,nici de cealalta nu m-am suparat,toate le-am rumegat.Azi mi-am scris amintirile pe un petec de cer,si cand am ganduri negre,privesc catre cer,si tot vreau sa sper.Aseara mult am zbierat,cu viata tare m-am certat,am plans,am meditat,multe raspunsuri nu am aflat,si acum sunt la izolat.M-am controlat,putin m-am si disciplinat,ca nu e neaparat sa stiu toate,ce in lume s-au intamplat.Ori ce pas Isus mi-l conduce,mana sfanta El imi aduce,cand ma aplec la cruce.El imi ia toata povoara mea,si ma poate vindeca,de durerea si boala mea.Harul sau in slabiciune,mi-l aduce,si ma saruta pe frunte.Slava Lui,cu El ma voi duce,cand crucea nu o mai pot duce.Afara e frig,si de gheata m-am desghetat,ca toate oasele m-i sau inmoiat,si invatatura m-a transformat,sa nu fiu un stricat,degenerat.Pe toti cu suflet bun,eu v-am lasat,dar Dumnezeu sa va ajute,la ce nu se mai poate ajuta!Continui sa lupt,cu lacrimi ma duc,si ranile din inima le bandajez cu uituc.Ma tot duc,trebuie sa lupt,ca toate o sa le uit.Lupt,am lacrimi de haiduc.

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...