About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Saturday, November 14, 2020

Ma bat,pe umar de praf...

Pacat ca nu ma puteti vedea,cum am sarit pe umarul altcuiva,ca ma simt cineva,ca la cinema.Am sarit ca o bambina,nu sunt o balerina,dar am vrut sa-mi fac viata putin mai lina si senina,cand toate ma-nvenina.Sunt in deplasare,sa scap de tensionare,sa simt cum esti in pensionare.Privesc si in zare,m-am uns,cu solutie sa-mi pot canta cu usurare romantele.Ori unde ma duc,vreau sa ma simt haiduc,ca tot ma duc,si nu ajung,unde trebuie sa ajung.Dar ma intorc acasa,si ma gandesc cu drag,la lumina mea cea sfanta din casa,cand ma rog,si stau cu totii la masa,sa mai povestim de viata.Ca acasa nu-i niciunde,dar ma gandesc si la acei ce nu au casa,si doresc sa ajunga si ei la o masa.Ma gandesc la fica mea Camelia,ma rog fierbinte,sa nu-mi pierd din minte,cate am tras,si cat mai trebuie sa trag,dar toate sunt scrise,cu drag.O vizitez cu drag,si ma calmez,nu vreau sa ma enervez,vreau sa o iubesc.Acum mi-am facut lapte praf,sa nu cad in praf,si sa ma fac praf.Dumnezeu le stie pe toate,stie ce greu imi e,ca toate se aduna la mine,in soapte cand e noapte.Am inceput cu o rugaciune,pentru mine si lume,si pe noi toti,Dumnezeu sa n-e asculte,si sa ne aduca o minune!Ziua buna sa aveti,relele voi sa nu vedeti,dar incercati metode de viata lina si sublima sa aveti!🧎🏻‍♀️

No comments:

Curcubeu in Glendale Arizona…

A venit Primavara,si ploaia a adus curcubeul.