About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, November 16, 2020

In toamna vietii...



Frunza de toamna cade din nou,
Si lin coboara iar la pamint,
Natura se schimba lasind sa vada,
Pe orisicine ca e ca frunza purtata de vant.

O viata aceasta,ce repede zboara
Precum o barca e dusa de val.
Si in orice clipa tot mai departe,
Barca vietii pluteste in ocean!

Si apoi vesnicia cu sfintii din ceruri
Unde cu Tatal ne vom intilni,
Atunci in marire,plini de iubire
Cu El de-a pururi ne vom bucura.

Frunzele toamnei,lin se coboara
Lasind in suflet regretul amar.
O suflete draga,vino la Domnul
Si atunci vesnicia primi-vei in dar
Imi tremura inima ca o frunza toamna
(my heart trembles like a leaf in autumn)
Se schimba vremea iar,bate vintul de schimbare
(the season is changing once again, the wind of change is drifting through the air)
Si unde ma aduce vintul nu se stie
(and where it will take me no one knows)
Asi vrea sa vad in viitor unde ma ia
(I'd like to see into the future to know where it will take me)
Dar ma incred in tine,Doamne
(But I will trust in you, Lord)

Fii linistita,inima,si adu-ti iar aminte
(Be still, my heart, and remember once again)
Ca Tatal tau a promis un plan de pace pentru tine
(That your Father promised you a good plan, full of peace)
Nu stii ca El cunoaste toate zilele scrise pentru tine
(Don't you know that He knows all the days written for you)
Un viitor si o nadejde,pace,nu nefericire
(A future and a hope, peace and not unhappiness)

Du-ma unde vrei,
(Take me where you want)
Ma duc unde ma iei.
(I'll go where you take me)

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...