About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Tuesday, October 27, 2020

Vai de chelea mea...


E foarte greu sa stai cu cineva care e slab de minte,si tot te minte.Eu nu sunt cuminte,dar am putina minte,e cu cerbice,sa nu se strice,ca te taie cu brice.M-am nascut cu minte,dar nu am fost cuminte,si m-am lovit peste dinte.Un timp am stat cuminte,si am ascultat de parinte,cand mi-a spus tu,tine minte!Am intalnit multi oameni care aveau minte,dar au actionat ca fara minte.Cand le-am spus ca n-are minte,m-a facut proasta,si mi-a zis ca eu sunt fara minte.In ziua de azi e normal si fara minte,chiar si de nu esti cuminte,toti minte.Ori esti cuminte ori cu minte,nimic nu mai are minte,toate sunt cu dinte.Cand mi-am scos un dinte,m-a intrebat daca vreau sa-mi scot si maseaua de minte,ca sa primesc la loc,mai multa minte.Si eu atunci pe loc,le-am scos pe toate patru,dintr-un soc,dar fara joc,m-a durut asa de tare,ca fara minte,am serit in foc.Nu va mint,am eu problema,dar mai bine va cant.Si noi toti,slabi sau grosi,cu sau fara,te stiu sau ma stii,vreau tu sa stii,stau cuminte,chiar daca fac si prostii,dar nu ma agat de tin,ca sa te prind.Ma prind pe mine,de cap sa nu mai fac,sa nu stii tu ce eu mai fac!Tot ce va doresc,nu pot eu sa va inteleptesc,doar sa va doresc,nu ca va doresc,doar sa stiti ca imi pasa de voi,si frumos sa mai zambesti!Nu va lasati pacaliti,de cei ce va promit,marea si sarea,ca sunt mincinosi mai mari decat mintea si lucrarea,si sa nu-i crezi,cu cutezarea si imputernizarea,ca-ti omoara mintea si camara.Dute sa intelegi ce este miscarea,cand mintea te duce,unde nu ti-e starea.Multi sunt slabi de minte,si multi pica in capcana ce te prinde ca ghiana,in cursa de pestiana.Salutare tuturor,mincinosi sau nemincinosi,invatati voi,cand nu mai puteti sa stati pe jos!Acum e vai de chelea mea,ca am scris pe pielea ta!Am tras la masea,ca mi-am extras o masea,si stie numai chelea mea!

No comments:

Am umblat prin lume…

Multe eu am cercetat,dar cu toata truda,pace nu am aflat.Am umblat prin lume,dar numai cu Domnul eu m-am impacat.