About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Tuesday, October 27, 2020

Pardon,am avut ghinion!





Nimic nu-mi demonstrezi,doar prin cuvant,ca ma iubesti pana ma zapacesti.Te inteleg ca nu ma intelegi,e foarte greu pe o femeie sa te bazezi.Dar mi te sa o mai crezi,ca te ruinezi.Stiu ca tu nu ma vezi,doar tot ma vezi,ca tot la mine te gandesti,cum sa ma prapadesti.Dragul meu,iti spun chiar acum,nu ezita,timpul e chiar acum,ca maine,nu stim nicidecum,daca vom mai fi din nou pe drum,ca din nou sa iti spun,drum bun!Te iubesc,si nu mi-e greu sa o spun,si tot o spun,dar fara fapta,toate sunt minciuni.Nu spun minciuni,dar nu am cum si de unde sa te adun,daca tu nu vi cu mine acum,cu fapta eu sa ti-o spun.Sunt aici acum,si nu ma duc vagaboanda,nicidecum,tot te astept,pana cand,si nu stiu cum,ca m-am si saturat sa tot iti spun.Nu pot sa te intalnesc,ca nu mergi cu mine pe acelas drum,ti-e frica de scrum,sa nu ramai doar fum.Nu o sa ramai in drum,o sa cantam de parfum si o sa ne iubim,de minuni,fara tuni.Nu e luni,sunt aici prin lumi,sa iti scriu,de doi nebuni,care au privit in luni.Iti multumesc pentru tot,chiar acum nu mai pot,ma leg cu un nod,sa am friu,sa nu ma doara si-n cot,ca fraul nu pot sa-l scot.Merg cum pot,de atatea ori,cat mai pot,sa te ajut si pe tine,cand nu poti!Pardon iti spun,am avut ghinion!

No comments:

Frumoasa e natura…

Ce splendori mi-a oferit natura,ma minunez vazandu-i frumusetea,stiind ca Cel ce a intocmit Natura,e Acel ce a pus in noi Speranta.Frumos ...