About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, October 31, 2019

Sus pe plaiurile Cerului,sus acolo in vesnicii!

Ascultand interviul fratelui Pit Popovici,mi-a ramas in inima cate-va cuvinte de aur,sunt mai multe,dar unul singur m-a legat la inima.Sa predicam cu Duhul Sfant,si ca pastor baptist,da,Duhul Sfant l-a insotit in tot timpul vietii lui.Cunosc pe fratele Popovici din Chicago,nu multe,dar au fost patrunse in sufletul meu.Si-a sfarsit alergarea,si sta la dreapta Tatalui Ceresc.Si poezia pe care el a recitat-o:"mai bine rob,la Tine Doamne,decat in lume domnitor,sa fiu sarac si fara renume,dar sus in cer,mostenitor."https://hamiltonmillchapel.com/tribute/details/1426/Petru-Popovici/obituary.html

No comments:

Curcubeu in Glendale Arizona…

A venit Primavara,si ploaia a adus curcubeul.