About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, October 31, 2019

Nu ma doare...

Sti de ce nu ma doare?
Nu ma doare cum ma privesti.
Nu ma doare daca nu-mi vorbesti.
Nu ma doare,chiar daca flori nu-mi duci.
Si cate as putea sa spun?
Desigur ca o data,nu ma doare,dar o sa lase urme de picioare.
Nu ma doare deprimarea,si nici exprimarea.
Nu ma doare,nici cand sunt arsa de soare.
Nici de ploaie,nici de vant,eu mereu o sa cant.
De furtuna,ori e luna,nici de intunericul nebun.
Nu ma doare daca cad,pe picioare ma ridic iar.
Nu ma doare nici de plang,ochii limpezi m-i se inchid.
Nu ma doare,ca toate o sa curga-n mare.
Nu ma doare chiar de nu-mi ramane un nume mare.
Nu ma doare de nu-mi dai,doi bani o sa mai am.
Nu ma doare nici cand frigul,ma tine ca cocostargul.
Si cat de multe m-ar durea,nu durerea e firea mea.
Nu ma doare,ca sunt obisnuita,durerea mi-a fost pregatita.
De cand te nasti,si pana mori,de durere nu duci dor.
Si acum ca nu ma doare,eu strig tare in gura mare.
De ce pe mine toate ma doare?

No comments:

Frumoasa e natura…

Ce splendori mi-a oferit natura,ma minunez vazandu-i frumusetea,stiind ca Cel ce a intocmit Natura,e Acel ce a pus in noi Speranta.Frumos ...