About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, October 31, 2019

O amintire,va ramane mereu vie...

Anii au trecut,dar amintirea a ramas.Azi pe 31 Octombrie 2019 tusa mea Lidia,a scris o poezie la mormantul iubitului ei sot,Avram Candea.Si ca sa ramana o marturie vie mi-a recitat poezia pe care cu lacrimi dulci a scris-o.

Te-am vizitat azi la mormant,
Cu lacrimi si suspine.
Doream prin crapaturi de lut,
Sa ma strecor la tine.
Am pus la umbra crucii tale,
Mai multe flori sa creasca.
Si a lor parfum sa dainuiasca,
Pe calea ta cereasca.
Mi-e dor de tine,si nu stiu,
Ce-as mai avea de spus.
Chiar daca trupu-ti sta-n pamant,
Stiu,ca tu ma vezi de sus!

scrisa de Lidia Candea-Skokie-Chicago-Illinois pe 30 Septembrie 2019 a implinit 82 de ani.

Pe 29 Martie 2014 matusa mea Lidia,sora mamei mele,a celebrat 60 de ani de casatorie.Din partea mea si a fam,ii dorim sanatate si cati ani mai are de trait sa fie fericiti si in continuare.Domnul sa-i binecuvinteze!




No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...