About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, September 26, 2016

Ca stropii de roua...

Ca stropii de roua ce uda campul inverzit,
Ca norii din vazduh ce alearga necontenit,
Ca raza de soare ce umple vazduhul mereu,
Doresc,Isus,sa umpli si sufletul meu.

Cum cerbul doreste izvorul cristalin,
Cum riul zoreste alearga spumegand,
Alerg si eu,Doamne,cu un dor mai sublim,
Sa imi dai din apa ce curge din tronul divin.

Cum stelele noaptea pe cer eu le zaresc,
Oricat le-as privi,frumos ele stralucesc.
Priveste,Isuse,azi,spre fiinta mea,
Vino si fa-ma sa stralucesc ca o stea.

Nu pot gasi un loc mai bun si mai frumos,
Decat linga Domnul sa fiu mereu voioasa.
La Tine e harul,la Tine e pacea!
Toti cei ce vin la Tine se vor repausa.


No comments:

Curcubeu in Glendale Arizona…

A venit Primavara,si ploaia a adus curcubeul.