About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, September 26, 2016

Taria mea,taria mea,esti Tu,esti Tu,ISUSE...

Taria mea,taria mea,esti Tu,esti Tu,ISUSE
Prin incercarea cea mai grea,cu Tine merg inainte.
Taria mea,taria mea,prin incercarea cea mai grea
Cu Tine merg inainte.

Taria mea,taria mea,esti Tu,esti Tu,Isuse
Cand mi-e ranita inima,Tu-mi dai puteri nespuse.
Taria mea,taria mea,cand mi-e ranita inima
Tu-mi dai puteri nespuse.

Taria mea,taria mea,esti Tu,o Duh de viata
Prin Tine am si voi avea,izbanda mai mareata.
Taria mea,taria mea,prine Tine am si voi avea
Izbanda mai mareata.

Taria mea,taria mea,ma-nchin,marire Tie!
Cu Tine ma voi lauda si-acum si-n vesnicie.
Taria mea,taria mea,cu Tine ma voi lauda
Si acum si-n vesnicie.

Din zorii zilei mele in lanul Tau m-am dus,culegator de spice,asa cum Tu ai spus.
Cantau seceratorii,eu ii urmam tacut,sfios,si singuratic,si lacrimand,ca Rut...

Prin tot zaduful zilei,sub soarele arzand,cu fruntea aplecata,am ostenit lucrand,
Dorind,cand vine seara,sa-ti pot aduce-n prag,cu dragoste smerita,toti snopii stransi cu drag...

Stapane,iata seara se-ntinde peste vai cand se intorc acasa toti lucratorii Tai.
In urma tuturora,ma-ntorc si eu tacut,sfios,si singuratic,si lacrimand,ca Rut...

Ma rusinez de rodul putin agonisit,dar Tu cunosti arsita prin care m-am trudit.
O,iata,vine noaptea,iti cer un adapost,s-adorm cu aceia care la munca Ta am fost...

Intinde-ti peste mine vesmantul Tau placut,la sfintele-ti picioare,s-adorm si eu,ca Rut...
Iar maine dimineata ma scoala fericit,sa-ntampin bucuria care mi-ai pregatit...

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...