About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, September 26, 2016

Ca intr-o zi de toamna...



Azi am avut o pofta mare de cartofi fierti cu coaja,mancarea mea preferata din copilarie.nu eram dupa carne cat eram sa imi fac o salata orientala cu cartofi,ceapa verde,ceapa rosie,usturoi,ardei rosu si rosi de casa,apoi ulei de masline si sare si putin piper,sa nu va spun cat de gustoasa a fost.Am facut o salata de varza cu ulei de masline otet de mere sare piper si putin zahar dupa gust,iar ceva dulce am mancat niste zmeura din gradina lui Adam.Pofta buna dragii mei,tare bune au fost.eu iubita voastra Raveca...


A venit toamna,bine-mi pare si poftiti la prunisoare.Adevarul e ca imi pare chiar asa de bine ca vine toamna si deja m-am pus la gem de prune,magiun si compot de prune.Pana una alta sa ne vedem de drum si sa ne indulcim cu ceva.Pofta vine gatind,azi am facut gem de prune,magiun si compot de prune,prune de la Sprouts,prune bistrite...luati o bucata de paine ca gem aveti...






O zi glorioasa vine curand, O zi minunata,de nedescris,
Cu ingeri mii,in slava cantand,
Vine Isus,o,da,vine Isus!

Cu fata Lui blanda ma va privi,
Ma va conduce-n tara promisa,
Cu ingerii sfinti ferice voi fi,
Iar bucuria mea nedescrisa.

Nu vor fi nori,ci totul e senin,
Nu vor fi lacrimi si nici durere,
Tristete nu va fi si nici suspin,
Va fi,da,o vesnica placere.

Ce zi minunata atunci va fi,
Zi glorioasa pe care o doresc,
Pe portile sfinte ma va primi
Si-apoi,cu Isus,vesnic voi trai.



No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...