About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Tuesday, July 2, 2024

Asculta-mi Doamne rugaciunea…

Doamne bun asculta,rugaciunea mea,si a mea strigare la Tine,sa ajunga.Rugaciunea mea sa fie ascultata de Tine,dar de multe ori,vreau sa lasi dupa mine.Dar stiu ca nu se poate,si spun atunci,voia Ta sa se faca in toate! Sa fie rugaciunea ta, O jertfa pentru Slava Sa! De lauda si adorare Cand stai plecat 'naintea Lui, Da-I multumire Domnului. Si spune:Doamne,Tu esti mare! Rugaciunea te poarta printre stele Te ajuta si-n zile grele, Rugaciunea,cand treci prin incercare Te ridica si vezi ca Domnu-i mare! Prin rugaciune tu gasesti, Alese bucurii ceresti Cand vine Domnu-n cercetare! Prin Duhul Sfant tu mijlocesti Si uiti de cele pamantesti Cu Duhul Sfant in rugaciune. Si Domnul Isus S-a rugat, Din chin,durere a strigat: O,Tata iarta a lor vina. Te roaga frate,ca Isus, Si vei primi din cer raspuns Durerea,Domnul iti alina! Veniti voi frati sa ne rugam, Spre Stanca Vietii sa strigam. Doar El ne da din apa vie! Putin mai e si vom pleca, Acolo nu ne-om mai ruga, Ci vom canta de bucurie!

No comments:

90 de ani,tata…

Azi 16 Septembrie,tatal meu ar fi implinit 90 de ani.Pan la revedere,odihna vesnica.