About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, August 6, 2023

In intimitate cu Dumnezeu…

Ce dulce esti,al rugii ceas,cand cu lacrimi pe obraz,stau la tronul lui Dumnezeu si-mi pot plange necazul meu.Oricand durerea e mare,Isus imi da iar scapare,la mine slab ia aminte,cand Lui ma rog eu fierbinte.Al rugii ceas,ce dulce esti,cand Domnului marturisesti,pacatul intreg,amarul tot,si spui,Isuse nu mai pot!El zice:Mie va rugati,cu-al Meu Cuvant va mangaiati!Tot ce m-apasa-I voi spune,in timpul de rugaciune.Al rugii ceas,ce dulce imi esti,in orice zi ma linistesti,cat timp aici calatoresc eu catre cer cu drag privesc.Cand acest corp,de pe pamant,il voi depune in mormant,atunci in veci voi fi voios,ca m-am rugat,aicea,jos.Cu toate rugaciunile mele,nici pe mine nu am putut sa ma salvez.Nu am putut sa-mi salvez nici fratele si sora,si nici copii mei.Ce e scris e scris,si asta se intampla cu fiecare.Gandurile ma ajung,si nu pot sa le patrund,ca ma scufund.Pra cum inaintez in viata,imi dau tot pasta fata,ca la viata nu i-am putut sa-i dau povata.Multe m-a lovit pasta fata,dar am ramas tot creata,si cu parul da faianta,ca-s o zdreanta.Dumnezeu face ce vrea,si nimic nu depinde de voia mea.Vrut-am multe,ba si marunte,dar toate au fost crunte.Daca pana aici am ajuns,nu stiu cum am ajuns,dar am ajuns.Din nou m-a apucat dorul,si mi-a venit fiorul,cand am deschis dulapiorul,si am privit cu regret cum timpul si-a luat zborul,si mi-a luat pa cei dragi,cu incetisorul.Pentru prima oara in viata mea,bunica a plecat prima,si apoi dupa ia,ceilati pa rand,si ne-a lasat pa toti oftand,bocind si suspanand.Nu am putut sa salvez pa nima,nici pa min nu ma pot salva,ca fiecare isi urmeaza crucea sa.Imi iau crucea si ma duc,si durerile ma ajung,pana nu mai sunt nimic.Crucea e partea mea,crucea e si partea ta,si nici crucea nu ne va salva,toti in tarana vom intra.Nu sunt depresiva,sunt in deriva,ca toate ma striva.Am derulat din nou albumul,si m-am vazut cat de mult am batatorit eu drumul,si aproape ca am ramas doar unul.Si cineva mi-a spus,nu zi ca nu se poate.Da zic ca se poate,ca ma trag si pe coate,chiar daca raman si fara roate.Continui sa ma rog,chiar daca si plopii mor,si popii nu dorm,eu cu o rugaciune o sa mor.Invata-ma Doamne,cum trebuie sa mor.Traiesc si ma rog,si cu flori ma impresor,sa dorm mai usor!Nu pentru numele meu,sau al tau,ci totul sa ingenunchezi,pentru numele Sau.Vad multi ca ingenuncheaza,dar nu stiu cate inmanuncheaza,ca ori cum,pe multa lume nu-i intereseaza.Totusi ingenuncheaza,ca asa se impacheteaza,pana se fixeaza.Ingenuncheaza daca stii ca te monteaza,si nu te demonstreaza.Cand ingenunchezi,si in suflet iubire pastrezi,te minunezi.Eu ingenunchez,dar nu in fata ta,dar si de tine,ma doare inima.Ingenunchez in inima mea,ca de acolo imi vine puterea,cand imi striga durerea.Ingenunchez neancetat,chiar si in pat,cand la culcare am plecat,chiar daca pozitia nu e pe ingenuncheat.Cand am ingenuncheat,m-am inviorat,ca nimic in lume nu am aflat,si am ramas tot ingenuncheat.Acum din genunchi m-am sculat,si aici m-am asezat,sa va spun ce eu in rugaciune am aflat.Si eu m-am minunat,odihna sfanta am aflat,lacrimile toxinele m-i le-au spalat,duhurile rele au plecat,iubirea m-a transformat,cu Domnul am conversat,o pace si o liniste deplina fiinta mea a inundat.Toata m-am inmoiat,chiar si de dureri am uitat,dar pe tine in rugaciunea mea nu te-am uitat.Nimic pentru mine,dar nimic fara Dumnezeu!Tu ingenuncheaza,pana te elibereaza,si El in cer te aseaza!In rugaciune cand se-asterne inima,primesc pace sfinta si-aud clar vocea Ta.Pentru mine,sarbatoare e in fiecare zi.Duhu-mi salta-n partasie,in Cuvant si in cantare.Fiecare zi cu Tine e o binecuvintare!Ma plec in umilinta,privirea mi-o indrept,spre Tine si-Ti simt bratul,stringandu-ma la piept.O raza ma patrunde din Duhul Tau cel Sfint.Nimic nu ma mai leaga de-acest strain pamint.Isus,iubire sfinta,curat izvor divin,primesc din Tine viata,pace,si alin.Am avut momente in viata,in care am crezut ca mor.Si am probleme,exact ca merele din pom,si mi-am luat tristetea cu mine,sa nu ma las sa mor.Si am mai avut momente in viata,cand dragostea a disparut,si m-a lasat toata,mut.Si sunt momente in care nu-ti mai doresti,absolut nimic.Dar astea sunt doar momente care cu timpul dispar,si totul a fost doar imaginar.Si mai sunt momente in care,singuratatea-i o cale,cand viata o ia la vale.Sunt zile in care simt,ca nu pot sa mai duc,insa ma trezesc si lupt.Au fost si momente,in care m-am pierdut,dar fac parte din drum.Imi pusesem nadejdea-n Domnul,El,s-a plecat spre mine,mi-a ascultat strigatul,si m-a scos din groapa pieirii,din fundul mocirlei.Mi-a pus picioarele pe stanca,si mi-a intarit pasii.Mi-a pus in gura o cantare noua,o lauda pentru Dumnezeul nostru.Eu mi-am pus nadejdea-n Domnul,si spre mine el s-a aplecat,sufletul El mi-a inviorat.Sufletul meu vesel canta,inima mea te mareste,caci m-ai izbavit.Sa se veseleasca-n Tine,rascumparatii tai sa strige:Marit sa fie Domnul Dumnezeu!Fericit e omul care,in Domnul nadajdiueste,si asculta de-a Lui lege,si in om nu se increde.Multe-ti sunt minunile,mari iti sunt planurile,din tot ce faci Tu pentru mine,nimeni nu-i ca Tine.Alaturi de Tine sunt increzatoare,cand Tu esti cu mine,sunt biruitoare.Esti stinca de veacuri in care m-ascund,esti fluviul iertarii in care patrund,esti ploaia trezirii ce-mi picura-n piept,mireasma iubirii venita din cer.

No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...