About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, May 22, 2023

M-am lecuit…

M-am lecuit de dragoste,nebuna,cu dragoste in huma,sa vad numai spuma.Toata viata,eu ma credeam colorata,dar tu ai venit,si ai facut din mine o opera de arta.Acum stiu ca m-ai pictat incolor,cu pensula in mana mi-ai facut aripi sa zbor.Si tot odata cand ma pui in tablou,ma faci sa cred ca sunt supererou.Ma tot intreb,ce culori am in ochii tai?Mai picteaza-ma o data,sa stiu ce culori i place ochii tai.Mai vreau sa vad si ce nu vrei,sa stiu si ce nu stii,si sa pictezi mereu,asa cum stii.E viata mea,alegerea mea,greseala mea,problema si lectia mea.Cand vei gasi o floare,pe drumul inflorit,sa te gandesti la mine,ce mult eu te-am iubit,si sa-ti aduci aminte!Imi place sa cred,ca daca am pierdut in viata ceva,poate acel ceva,nu-mi trebuia.O data,si mai o data,nu v-a mai fii o data.Eu o data m-am inselat,tu poate nu o data,ai tot uitat,te-ai zauitat si ai plecat.Numai o data tu traiesti,pe cine vrei ca sa iubesti?Si tot o data,a fost o fata,dar niciodata destrabalata,am fost curata.De vrei sa vorbim o data,planuim o data,ca s-o facem lata.Nu de o data,mai incet ca se poate,sa nu se consume de-o data.Uite asa s-a mai intamplat vre-o data,cand eram eu fata.De o data,anii s-au dus ca pe-o roata,si m-am trezit ca pe o boata.Multe de-o data,nu trage la roata,toate inoata.Eu le-am inventat,tu le-ai pictat,si noi de haz de necaz,am scapat.O data eu am cantat,tu la fereastra ai stat,capul nici nu l-ai miscat,te-ai rezemat,si de ameteli ai picat.O sa-ti mai cant o data,dar nu la fereastra,ci in viata.Ce viata?Daca tu,daca eu,am simti cand ne e greu,am trai nu ca un obicei,atunci ce vrei?Azi a fost asa de bine,m-am gandit tot despre mine,dar numai in aventura,cand ies eu tot in natura.Inspiratiile imi curg,lacrimile se prelung si le precurg,si timpul il scurg.Numai eu,fara de dumneatu,am ramas si cu un junghi,si am vazut numai dungi.Fara pacaleala,le-am lecuit cu smoala,si le-am pus intr-o oala.O data eu,o data tu,am scris povestea nimanui.Ma iertati,ca suntem frati,si la hora inaintati!M-am lecuit,si acum bine le-am lipit,toate pe bune s-au intocmit.

No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...