About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, April 9, 2023

He is Risen,e viu in vecii vecilor!

Christos a inviat 💁🏻‍♀️Adevarat a inviat 🙏🏼 Tuturor prietenilor si nu numai,si celor ce trec pe usa virtuala,din toata inima❤️va doresc Sarbatori Fericite,Paste Fericit celor ce il sarbatoresc,si Florii fericit in Romania 🇷🇴La Cruce s-a scris povestea Iubirii,si s-a platit pretul iertarii ❤️Pentru noi toti🙏🏼El este viu,a inviat,e viu in veci cu adevarat!Incredete in Domnul Dumnezeu.Pe Golgota a biruit,in veci sa fie Preamarit.Isus Regele Regilor!Osana!Inima imi canta de bucurie,vesela si fericita.A biruit pe Crucea grea,noi suntem salvati!Si de pacat,suntem cu toti iertati.Mai este foarte putin,si Cel ce-a spus,va Reveni!Incredete in Domnul Dumnezeu.El,nu mai sta din nou pe cruce rastignit.Legat cu lanturi grele,batut si chinuit.In piete,in orase,de mult se povesteste,Isus e viu!A biruit!El in veci traieste!Sunt inimi care plang,atinse de fiori.Dar sunt si unii care sunt nepasatori.Si rad in gura mare,pe ei de nimic nu-i doare.Ce sarbatoare mare,Isus vine pe nori!Ar trebui sa fie in inimi bucurie.In fiecare suflet Isus,sa reinvie.Caci este-o sarbatoare a vietii si-a iubirii.Prin care am primit cadoul mantuirii!Cantati cantari de slava,va bucurati popoare.Caci tot pamantul,se imbraca in sarbatoare!Se aude pretutindeni,mesajul minunat,Isus e viu!Osana!E viu cu adevarat!

No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...