About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Sunday, November 27, 2022

M-am inchis in camara mea…

M-am inchis in camara mea,si i-am spus Domnului,ce nu as vrea sa stie nimeni,i-am spus Numai Lui.Ceva ce am invatat din experienta mea personala.Durerea doare,dar mai tare doare vindecarea.De ce?Pentru-ca si daca,vindecarea s-a produs,eu am ramas tot fara raspuns.Vindecarea,e un fel de placebo,asa cum iei un medicament,bun pentru ceva,dar ne bun pentru altceva.Si in final,am doar amortit durerea,dar fara vindecare.Eu cred in vindecare,dar cicatricele raman ca urmare.Uita si iarta,dar viata nu te iarta.Uita ca a trecut,dar nu te uita in trecut.Iarta sa fi tare,chiar daca inima te doare tare,canta o cantare,sa te amagesti cu o alinare.Azi am invatat cum sa scap sa ma scarpin in cap,dar si de lume sa nu le fac pe plac.Punct si cuprinzator.()Daca ti-e greu,scrie,daca multumesti,scrie.Daca crezi ca nu ai nici un rost,scrie,ca viata este o poezie.Scrie tot ce te doare,mai sufla si o papadie,sa vezi ca mai exista lume,ce chinuie,chiar si in pustie.Scrie iubirea,amarul si harul,ca toti suntem la sfarsit,ca si talharul.Ajunge zilei necazul ei,iar eu il am pe-al meu,si tu pe al tau,si toti suntem batuti,de Dumnezeu.Domnul nu bate cu bata,ne bate cu miluita,ca sa cinstim si clipa.Ma gandesc acum la voi,ati suferit ca si noi,am fost batuti,de am ramas goi.Daca nu poti a scrie,memoreaza o poezie,poate inima sa mai invie.Daca nici a medita,nu se poate,atunci infranta-le pe toate,cum se poate.Viata?Asa e facuta!Sa mai faci si lupta,ca e cu ata cusuta,si cand ti-e mai bine,se rupe si e crunta.Doamne ai mila de noi!Nu suntem blestemati,suntem transformati.Din viata alungati,si in ceruri stramutati.O Isuse,da-mi putere,sa-mi port crucea cu credinta,chiar cind toti ma ameninta,Tu fi a mea mingiiere!O Isuse,fi cu mine,in dureri si in suspine,pe drumul cu maracine.O Isuse,o Isuse!Inima mea e patrunsa,de iubirea Ta nespusa.O Isuse,o Isuse,Tu-mi stii lacrimile ascunse.Tu-mi stii Doamne dorul meu,ce il am in pieptul meu.O Isuse,da-mi putere,te rog sa-mi dai mangaiere.Mai trimite Harul Tau,astazi peste roaba Ta.Ajuta-ma te rog Doamne,sa pot sa stau in picioare.Si in suferinta grea,sa-mi dai Doamne pacea Ta,ca sa te pot lauda.

No comments:

Frumoasa e natura…

Ce splendori mi-a oferit natura,ma minunez vazandu-i frumusetea,stiind ca Cel ce a intocmit Natura,e Acel ce a pus in noi Speranta.Frumos ...