About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Wednesday, September 14, 2022

Nimeni si nimic nu ma mai intimideaza…

Nimeni si nimic nu ma mai intimideaza,doar eu.Nimic,nu vreau nimic,iti multumesc ca m-ai impins,nu am invins,nu te-am convins,dar curaj am prins.Si daca nimic,totusi doar un pic,am vrut doar sa-ti explic,ti-am trimis in plic,acum l-am inchis.Nimic mai mult,e ceva de demult,ce eu am vrut,dar nu s-a putut.Ma bucur ca totusi ceva s-a intamplat,mai impins si eu te-am cuprins.Iti multumesc chiar si pentru nimic,eu m-am convins,in fata am ajuns,doar cu un dor de necuprins.Nimic si niciodata,nu exista,totusi o data,ceva rezista,am invatat ca poti sa mergi si mai in fata.Am avansat,dar nu am cedat,iti multumesc mult ca m-ai ajutat.Totusi ceva,decat nimic,nu e o pacaleala cu tandala,e osteneala cu ameteala.Merg mai departe,cat drumul ma desparte,si intr-o zi,acolo de departe,o sa invat mai multe,ca timpul se desface.Am intrebat timpul,ce sa fac?El mi-a raspuns,lasa-ma sa trec.Acum sau niciodata,nimic sau totusi ceva,nimic.Gandul nu ma lasa,la viata si destin.Nu sunt nimic,nu stiu nimic,dar m-am intrebat?Atunci ce stiu?Eu nu stiu,viata stie,ca tot pe mine ma mangaie,si ma loveste chiar si pe creste.Imi pierd timpul cu control,pana nu ajung dincol,si nu pot sa ma rascol.Cu nimic nu v-am incantat,nici cantare nu am cantat,nici nu v-am blestemat,doar v-am binecuvantat.Multumeste-te cu ce ai,ca nimic nu aduci cu tine-n rai,chiar daca dai,nimic nu ai.Sa te bucuri de nimic,e frumos ca mai traiesti un pic,si tot cu nimic nu castigi cand zici,nimic.Nimic de la mine,tine totul pentru tine,ca nimic nu v-am dat,nimic bun nu am aflat,tot caut,dar m-am inselat,bunul este in mine,am castigat.Nimic,dar tu esti minunat!O zi frumoasa,dar nimic nu mai am de aflat,v-am impaciut,si am plecat!Viata omului nu valoreaza nimic,dar nimic nu valoreaza cat o viata de om.Parem nimic,si nu insemnam nimica,nimic maret,nimic impunator!Nimic nu e intamplator!Nimic si nimeni nu ma mai filtreaza ca m-am facut fileaza.Nu ma infurie,ca nu stiu furie,le mananc din farfurie.Cate uri si like furi,de la mine.Nu sunt asa de inteligenta,putin strigenta,dar si absenta.Dupa cum se vede,azi am avut o zi decenta,nu am fost absenta.Sunt zile in care,nu pot sta pe picioare,si zile mai bune,ca nu vreau nimeni sa m-i le fure.Nu stiu ce am mancat,de energie asa mi-a dat.Oricum zaharul m-i l-am controlat,stiu tot ce am mancat,dar ceva m-a impresionat.Sunt zile cand creierul e bine,si zile cand creierul parca e mort.Sa fi fost vitaminele devine,ori temperatura de pe mine.O data am calduri,alte ori ma duc in laturi,si de friguri sunt satul.Ce vreau eu sa va spun?Nu ma opun.Ati visat si voi vreodata,ca sa fii la lume dreapta,dar sa stai si intepata.Mintea imi curge tot pe cui,nu stiu cum sa le mai spui.Tu cu ochii cei caprui,ma privesti tu din tribuni,si te miri de min acui.Nu vreau sa m-i te supuni,eu nu-s stapan,sunt ca un pom plini de statui.Daca de sus ma privesti,ai griji sa nu te nenorocesti.Priveste-ma cum vei vrea,eu stau pe pozitia mea.Numai asa am invatat,sa nu dau pasarea din mana pe un destrabalat.Chiar ca m-a amuzat.Sunt atatea despre care sa vorbesc,nu stiu cum sa le rostesc.Imaginatia nu-mi vine,sa mai scriu si de tine.Nu am incurcat borcanul,am gresit eu volanul.Am vrut tot mai sus sa urc,si am ajuns ca un prunc.Ma rad de mine,ce am facut,eu pe indelete le patrund.Despre lumea asta mare,nu am o explicare,unii urca,altii coboara,unii vin si altii pleaca,si inca nu e dimineata.Nu o sa stau toata ziua sa scriu,aiurelile imi viu.De odihna nu ma feresc,vreau putin sa mai traiesc.Si acum ca am ajuns aici,de iubire,ce mai zici?Iubirea o stie tot omul,dar e ascunsa in atomul,care ne misca balonul.Ori atom ori e balon,nu vreau sa fiu un sablon.Ma duc afara sa sar pe sfoara,mai cant si la vioara,nimic nu mai vreau sa ma intimideze sau sa doara.Fratilor mei nu va intimidati,ca de idioti tot o sa mai dati.Cine te intimideaza,o sa ramana el pe breaza,si o sa te de-a pe brazda cu mascarda.Fi linistit,la fiecare o sa le vina randul,si o sa ramana,ca flamandul.Sanatate tuturor,va salut si mi-am luat un zbor,ca un cocor.

No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...