About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, August 15, 2022

Cu El biruim…

Cu El biruim,oricat ar fi lupta de grea,vom merge inainte,biruitori si-n vremea grea.Reputatia ta este ceea ce cred oamenii despre tine,si caracterul este ceea ce esti tu cu adevarat.Poate ca poti sa pacalesti pe ceilalti,dar te pacalesti pe tine.Ai grije de caracterul tau,reputatia vine de la sine.Iti trebuie ani ca sa construesti o reputatie,dar poti sa o distrugi in cinci minute.Observ si citesc rapoartele,de la unii si de la altii,toate suna bune.Ma bucur ca o astfel de lume exista,ma gandesc in fiecare zi la copii mei.Si e foarte frumos sa poti sa faci un bine cuiva,de diferite feluri.Ma bucur sa vad ca lucrurile se mai schimba,parintii devin mai constienti in favoarea copiilor.Vreau sa cred ca lucrurile se poate schimba in bine.Un gand bun de la mine,ma rog Domnului pentru aceasta lume pagana.Ma vad nevoita sa scriu despre cei care sufar,printre altii,sunt multi mai multi.Ma doare foarte tare de tot ce s-a intamplat,dar spun din inima,am patit-o si eu.I inteleg foarte bine pe toti,prin ceea ce ei trec chiar acum.Am intalnit oameni,si am fost si eu una dintre acele persoane care am plans foarte mult.Si vin acum si va pun o intrebare,de ce se intampla aceste lucruri?De unde si pana cand se mai poate tolera atata nedreptate?De ce oamenii nu se mai pot increde in legile statului,sau mai bine zis,legea compromisului?Cred ca raspunsul este,avem nevoie de dragoste si Dumnezeu.Daca nu-L avem,atunci viata este goala,si nu stim ce sa mai facem.Dragi oameni,nu conteaza prin ce trecem,conteaza cum reusim si cat rezistam.Fiecare are momente cand trebuie sa trecem prin viata prin diferite incercari,dar nu uitati un lucru,nu sunteti singurii,nu ati fost si nici nu veti fi,pentru ca Cineva acolo sus va tine de mana si vegheaza fiecare pas.Domnul ne va da Biruinta in incercare,cu El sunteti mai mult decat Biruitori.Daca va simtiti singuri,priviti Cerul,ca zorile se arata,noaptea e pe sfarsite si vine dimineata.Am avut si eu de foarte multe ori stari de disperare,de tristete,amaraciune,si uneori inca le mai am,dar slava Domnului,am invatat sa le combat.Nu exista pe lume mai mare biruinta,decat cea in numele Domnului.Nu am cuvinte sa pot spune ceea ce voi simtiti acum,dar va pot spune ca am trecut si eu pe aici.Singurul ce va poate manghaia si linisti este Domnul.Noi ca oameni,suntem alaturi de voi in aceasta grea incercare,si va sutinem,prin rugaciuni,cereri si cu ce putem.Domnul sa lucreze in dreptul vostru,indiferent ce-am face.Si eu am trecut prin astfel de momente si inca ma simt neinteleasa,am probleme pe care nimeni nu le intelege.Sa stati pe stanca mantuirii,senini,voiosi si neclintiti.Sa nu priviti inapoi,sa mergeti inainte.Isus va fii cu voi prin greu si prin nevoi,dar sa nu dati inapoi.Cand sunt lovita si sufletul imi plange,cand simt necaz ca-mi vine-n viata mea,eu astept in liniste venirea Ta,sa ma iei sa fiu pe veci a Ta.Tu ma inalti sa pot sa stau pe stanca.Tu ma inalti sa pot umbla pe mari,atunci eu sunt tare pe bratul Tau pe stanca.Cand simt ca inima in piept se zbate,cand ma intreb ce rost mai are viata mea,Tu ma ridici sa fiu mai sus pe stanca.Invata sa-ti scrii durerile pe nisip si bucuriile pe stanca.Imi pusesem nadejdea in Domnul,si El S-a plecat spre mine,mi-a ascultat strigatele.M-a scos din groapa pieirii,din fundul mocirlei,mi-a pus picioarele pe stanca si mi-a intarit pasii.Mi-a pus in gura o cantare noua,o lauda pentru Dumnezeul nostru.Multi au vazut lucrul acesta,s-au temut,si s-au increzut in Domnul.Ferice de omul care isi pune increderea in Domnul si care nu se indreapta spre cei trufasi si mincinosi.Doamne Dumnezeule,multe sunt minunile si planurile Tale pentru mine,nimeni nu se poate asemana cu Tine.As vrea sa le vestesc si sa le trambitez,dar numarul lor este prea mare,ca sa le povestesc.Psalmul 40:1-5 Du-ma sus,pe stanca pe care eu nu pot sa o ajung.Am facut pasi grei spre inaltimi,spre varful unde pe Tine sa Te ating.Doamne,ai mila de mine,dupa marea ta bunatate si dupa multimea indurarilor tale.Aminteste-mi clipa de clipa cat sunt de fragila fara tine.Lumineaza-ma ca sa pricep o farama din imensitatea care te face atat de stralucitor.Fa-ma sa simt mangaierea Ta.Nu sunt niciodata doborata,sunt pe cale sa ma ridic.Du-ma,pe stanca ce n-o pot ajuge,e prea inalta ca s-o pot urca.Din capatul lumii te strig.Intindeti bratul ridica-ma din valuri si la necaz sa nu ma lasi.Biruinta sa-mi dai cand mi-e greu.Stau ca vulturul pe stanca unde toti ar vrea sa ajunga.Omul in viata n-are pe cer numai soare,mai are si cate-un nor,eu le-am dat la spate si-am trecut prin toate,nu mi-a fost deloc usor.Ca intr-o valtoare ne zbatem cu totii si tot stau sa inteleg.Eu aleg sa stau pe stanca,traiesc acum minunea minunilor,mi-am zidit casa pe stanca!Cu El biruim,cu El biruim!

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...