About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, May 5, 2022

Sa ne rugam…

Stau si ma rog sa am putere,pentru zilele mele grele.E viata vazuta de mine,prin prisma experientelor si trairilor mele.O lume care vine si pleaca,cu multe evenimente si invataturi.Este viata asa cum o vad eu prin prisma vietii de zi cu zi.E doar o ideie bine venita.Hocus,inseamna sa hoineresti,focus,sa te mai gandesti,iar preparatus,sa te pregatesti.Cat despre mine,hoineresc toata ziua,gandesc pana ma doare capul,si ma pregatesc pana cand sunt pregatita de tot.O lectie buna de viata.Asa e viata!Hoineresti,gandesti,si apoi te pregatesti,de ce?De drum,ca ai hoinerit destul.Nu stiu daca sunt destul de serioasa,dar sunt acceptabila de serioasa,sa va spun.Ce sa va mai spun?Vreau sa fie totul frumos,sa fie o hoinareala buna de drum,gandita acum,si preparata cu ceva bun.Sunt aici,numai ca,ma aflu pe drum.Pe drumul cel bun!Ce as mai vrea?As vrea ca drumul sa-mi fie mai bun!Dar chiar daca,este mai alunecusuri si coborisuri,trebuie sa-mi tin echilibru,nu numai cel corporal,dar si cel mental.De multe ori simt ca ma prabusesc,si din nou eu ma cercetez.Stau bine pe picioare,tin capul drept in sus,sau ma clatinez.De-o fi una,de-o fi alta,eu le duc pe toate.In stiinta nu ma bag,in religie,nu stiu multe,in politica,nu e de mine,in dragoste,o las in balta.Ori cum,vrei,nu vrei,le inveti pe toate.Niciodata nu ma plictisesc,eu le traiesc.Suferinta e cea care ma doboara.Si ca sa uit de ea,eu va scriu din picioare.Ce technologie avansata,dai din cap,si mergi pe roata.Ori cum,am uitat,e iar o alta zi,calculata!Ma pregatesc,ne pregatim,pentru a cata oara?Oricum o iau la drum din nou,si asta nu o fac doar pentru voi,o facem amindoi.Si pentru a cata oara,e iar obiectiv?Ma reculeg din nou.Poate nu stiu ce vreau,dar vreau ceva.Nu stiu daca cineva,ori undeva,se va intimpla ceva.Sunt aici,cu bune,cu rele,cu ale mele povete.Traieste si fi bucuros,traieste si creste sanatos!E la mintea copilului toate acestea ce va scriu,dar e bine sa mai fiu inca copil.Aceasta postare ma tine departe de prostii.Desigur ca toti facem prostii,mai mari mai mici,mai nu stiu cum,dar asa e viata!Melancolie cu armonie,ma tine la scris.Nu sunt sofisticata,sunt originala,uneori banala,cateodata mai fac si o greseala,dar eu tot nu ma las de scofala.Punct si o iau iar de la capat.Nu stiu ce vreau sa scriu,scriu ca sa ma aflu in treaba.E bine,e treaba mea,si nu a ta.Eu nu mai ma tin de prostii,sa stii!Caut sa fac numai bine,si o sa te informez eu si pe tine.Ca doar tot bine am facut,si de toate m-am priceput.Se zice,o femeie frumoasa e un dar,o femeie cu umor e o binecuvintare.Eu nu ma laud pe mine,doar asa se zice.Se mai zice,ca femeia e bine sa mai stea si pe la oale,dar eu toate le dau in poale.Sa stiti ca ma pocaiesc in fiecare zi,nu sunt ce par a fii,poate nici nu voi putea sa fiu,sunt doar eu,si atat.Nimic mai mult,sau mai putin.Nu stiu sa scriu in engleza,ca nu imi iasa pasenta cum vreau eu.Dar ma intelegeti ce scriu,si de ce nu.Balaverne,bla,bla,bla,si uite iar asa.Mai fato,tu stii ce faci?Pai,uite asa,si iar asa.Eu stiu de ce scriu,si tu stii ca eu doar scriu.Atat.Da,am treaba,de bine,sa uit de mine.Evadez,visez,obosesc,ma consolez,ma cercetez mai indeaproape,sa nu-ti mai stau si pe la spate.O insiruire de cuvinte,ce te pune tot pe minte.O zi frumoasa,trebuie sa traiesc!Ma las in voia sortii,pana vine voia noptii.Mamica draga,ma gandesc la tine,ca ai avut puterea sa-mi faci noptiile mai senine.Povesteam si ne radeam,cantam si ne mai rugam,si prindeam tot ce era mai bine.Acum.Eu scriu de tine,si de mine.Ai fost candva de partea mea,si apoi m-ai lasat pe mine.Privesc in sus,si nu mi-e frica,eu sunt cuminte,sunt parinte."Mi-ai spus de atatea ori,sa ai grije de tine,si sa fii cuminte."De nu era Domnul de partea noastra,ce ar fi fost cu viata noastra?Tu acolo,eu aici,si intr-o zi,in vesnicii.Am deraiat de pe linia de tren,dar ma reconectez din nou pe linie.Alo,esti pe aceiasi lungime de unde cu mine,sau doar ma inspectezi.Au fost doar amintiri de neuitat,a fost in viata mea.Priveste drumul inainte,la stinga,la dreapta,inainte,inapoi,dar nu te da batut!E doar un crimpei din viata mea,un mic manunchi de amintiri,mai hade si hazli.Zimbeste,la capatul drumului te asteapta curcubeul!E doar o reculegere de amintiri.Visez.E viata mea in obiectiv.Crestinismul este o relatie.Cat este de reala si vie relatia ta cu Dumnezeu,atat este de real si viu crestinismul tau.Ideea este sa faci totul pentru Dumnezeu,din credinta si incredintare,doar El poate sa aprecieze.Altii critica fara sa inteleaga ce spun,sau o fac din complex personal,sau neimplinire interioara.Totul se rezuma la,pentru cine faci ceea ce faci?Relatia personala cu Dumnezeu este ceea ce conteaza.Dumnezeu spune „Oricine crede sa nu piara,ci sa aibe viata vesnica” Ioan 3,16 Cand spui cuiva despre credinta ta,i oferi o religie sau o relatie?Biblia spune ca trebuie sa ne nastem din nou,nu ca trebuie sa fim religiosi.Oamenii prezinta adesea Evanghelia ca pe o lista de reguli religioase,nu ca pe o relatie cu Dumnezeu.Respectand regulile crestine,nu te face crestin,cum nici daca stai intr-un garaj nu te va face o masina.Nu am nicio religie,dar il am pe Isus.Ofera o relatie,nu o religie.Doamne,e usor sa cad in capcana ca trebuie sa urmezi un set de reguli ca sa fii un crestin,dar nu aceasta este credinta pe care o ceri de la mine.Vreau sa va impartasesc relatia mea cu Dumnezeu,nu religia mea.Rugaciunea este legatura cu Dumnezeu,fantana intelepciunii,izvorul puterii,al pacii si al fericirii.Sa ne rugam pana inca se mai poate,chiar si pe coate.

No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...