About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Thursday, May 5, 2022

Cinco de Mayo…

Am stat intr-un moment de reculegere si meditatie,si am facut abstractie la reactie,si a fost un moment solemn in meditatie,ca toate dau in putrefactie.Doar prin reculegere si meditatie,am avut si putina imaginatie,de situatie.Anii au trecut,viata nu are un cunoscut,ca eu nu l-am petrecut.Am stat mult in agitatie,chiar daca am facut meditatie,ca toate au fost cu rotatie.Dumnezeu cu mila si indurarea,reculegerea a patruns si zarea,meditatia a trecut si marea,si m-am ales doar cu alinarea.Un gest solemn,dar si evident,am trait doar in prezent.Toate s-au evaporat,cand eu m-am cufundat,si trebuia sa iau un ameliorant.Multe mai am de meditat,dar multe am si uitat,dar toate sunt de semnificat.M-am detasat,am plans,am inlacrimat,durerea din suflet nu a plecat,imaginile din poveste m-au incendiat,dar cu Dumnezeu la carma,am plecat.Nimic nu-mi trebuie,vreau doar un moment de reculegere,si chiar daca nu am nici o alegere,ajung eu la o intelegere.Un moment cu un eveniment,fara temperament.De ce un moment?Pentru-ca nimic nu este permanent.Un timp de un moment,te face excelent,si inteligent.Am avut momente in viata,care toate m-au dat pe gheata,nu am avut chiar nici dulceata.Momentul acesta se numeste acum,chiar daca ma lupt de mult,ajung eu si la scrum.Cate momente,foarte stridente,toate au fost evidente.Am luat momentul,am trait prezentul,si l-am spalat cu detergentul.Momentul mi s-a terminat,un moment eu doar am stat,si in moment m-am transformat.Un moment,acum v-am salutat!E cinco de mayo,eu am luat-o pe uleio.Multe s-au intamplat la cinco de mayo,dar eu am fost absenta,nici in gand nu am existat.Cinco de Mayo is seen as a day to celebrate the culture,of people with a Mexican background,who live in the United States.

No comments:

Mai,beau o gura,de apa…

Mai,mai,mai beau si io o gura,de apa,sa ma astampar pa fata.Beau apa de la un izvor,ca duc un mare dor,si vreau sa ma astampar usor.Ce fac...