About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Friday, April 29, 2022

La calarie cu palarie…

Buna ziua oameni buni,cred ca sunteti bine si sanatosi.Imaginatia imi fuge,dar cu scrisul nu il poci ajunge.Un lung drum imi pare viata,si gata,visul mi-a taiat si ata.Nu as mai fi vrut sa ma scol din vis,dar trebuia,ca inca nu am ajuns in Paradis.Era doar un vis.Am visat cu ochii deschisi,ca era ziua,si nu puteam sa-i tin inchisi.Multe visez,dar tot ma himnotizez.Doar cu apa in gura ma aleg.Imi lasa gura apa,ca am mancat atata ceapa.Bine,merg mai departe,ca calul a fost doar de lapte.Iar eu,bineinteles,asa cum bine si ma vedeti,toata ziua imi fac selfeti.Ce e bine si ce e rau,nu vorbesc pe nimeni de rau.Asa ca mai bine visez,si iti spun ca te iubesc.Noaptea e foarte interesant,visez ca ma plimb intr-un trabant,cu stic sift original.Da,stiu sa conduc si un Volkswagen golf german.Am invatat de cand eram mai mica,ca are cinci viteze,si te ridica.Apoi am visat cu apa,ca am intrat toata in apa,si m-am lipit de o casa.Visuri utile,inutile,si debile.Dar vreau sa-ti mai spun ceva,ce nu ti-am spus demult,ca te iubesc multttttt.Si aici am facut tot pacat,ca visul sa terminat,si eu tot nu m-am recuperat.Nu il bag pe Dumnezeu in vis,ca ma scoate afara din Paradis,si raman si fara vis.Prietena mea Rodica m-a intrebat azi,ce faci?Eu i-am spus,visez.Si ia mi-a spus,ce o sa faci la noapte?Si raspunsul a fost la fel,visez.Si asa sa nascut postarea mea,despre vis,si sa-ti spun si tie deschis,ca nu ti-am spus demult,ca tot visez.Sa ai o noapte ca-n povesti,cu craiese imparatesti,sau crai pe cai incalecati,si in lumea mare sa plecati.A fost doar un vis,transformat si prezis,precum am scris.Si nu uita,niciodata nu te voi uita!Tu,vei ramanea pentru totdeauna in inima mea!Dar nu aici am vrut sa ajung,am umblat prin vecinatate in stat,si pe cal calare am umblat si m-am calarat.Toti avem boli,de multe culori,ori e terminala,ori determinala,dar toti ajungem la sala.Nu sunt eu singura care ma lupt cu boala termala,altii au terminala si incurabila banala,ca pa toti ne baga-n boala.Chiar acum ma lupt cu boala,ca nu mai pot sa tin nici oala,am uitat cand am fost cu scoala.In fiecare casa este o lupta,sau mai multi se confrunta,sa nu fie viata asa de bruta.Buna ziua,si eu sunt pe aci,de-a maracinilor,si beau apa a strainilor.Oameni buni sa nu uitati,numai o viata pe acest pamant capatati.Buna sa ne fie ziua,pana atunci cand ne va veni si noua ziua!Cu dragoste si speranta in fiecare zi,pana la ultima zi!Azi am fost la cai,si calarita m-am facut da cai.Timpul a fost pretios,ca am intalnit un om frumos,si m-a ajutat sa ma sui pa cal frumos,sa nu-mi dau cu shalele pa jos.Pa cal l-o chemat Spenser,si pa om Robert,si apoi m-a ajutat sa ma dau si jos,dar nu cu fundu-n jos,doar mai asa,neputincios.O zi buna tuturor,a fost destul pentru toti,si caii sa hodina jos.

No comments:

Ia gogoasa neamule…

Ultima zi in Dallas.Am facut gogosi,si ne-am intors la flori.Pofta buna neamule!