About Me

My photo
Sunt un om,ca si tine.Un calator prin mintea ta.Ca m-am nascut nu e vina mea,ca am trait,e multumirea mea,dar cum ma voi duce,e planul lui Dumnezeu!

Monday, April 25, 2022

Dupa mine,tatarii si tantarii…

Dupa mine,tatarii si tantarii,ca ma intapa ca barbarii,si mi-am pierdut si ochelarii.Numai ce am iesit putin afar,si iata dintai namila un tantar,dar era tras de un magar,si avea dron cu patru coarne da urangutan.Serios va spun,dronul m-a filmat,si eu cu mana,l-am salutat,sa mai vina si alta dat.Pentru tot ce scriu aici,pe unii i oftic.Eu scriu de tot si toate,ca ma doare,nu ma doare,le duc eu in spinare.Oricum cocoasa imi este groasa,e batuta si de soarta.Dar am rezistat si bandajata.Daca gresesc tot eu trebuie sa ma pocaiesc.Va fac o marturisire,multe postari le-am copiat bine,dar multe sunt originale,facute ca a lui Caragiale.Aici nu se stie de Caragiale,Eminescu,prieten cu Popescu,Ionescu,Marinescu,am uitat si de Basescu.Nu intelegeti,bine,nu va framantati.Pe vremea lui Ceausescu,vai de mine,ma arunca in pivnita cea mai grea.Nici acum nu intelegeti?Eu nu dau spada si dovada,ca hartie nu am sa se vada.Multe au fost,multe au trecut,dar eu inca multe nu le uit.Romania e tara mea,nu o sa mor in ea,dar nationalitatea e romana de a mea.M-am nascut si am crescut,dar pe romani nu pot sa-i uit.Oameni buni si vazatori,nu te lasa nici sa mori.Cand ma gandesc de ce am plecat din tara mea?O intrebare foarte grea!Acum dupa zeci de ani,Romania a ramas tot tara mea.Nu cred ca americanii o sa ma scoata afara,eu nici engleza nu o stiu clara.O sa le spun,as hali salam dar nam.Si cand le spun how are you,o sa le spun ca harui mare,dar babilonul e ca si papionul,adica,spionul.Nu stiu engleza,ca nu am invatat viteza,altii au prins carte,eu nici pe departe.Sunt prietena buna cu americanii,dar mi-au furat toti banii.Cati bani am cheltuit,deja am si chelit,mintea nu ma mai duce,dar eu nu vreau sa se strice.Lumea imi zice,ca nu-s ca lumea,de ce nu imi tin gura.Eu incep de lunea,si dau tot cu gura,dar nu vreau sa fiu ca lumea.Acum sunt in dizabilitare,si timpul imi este mare,si il trec eu prin caldare.Romanasului i place,numai sus sa se inalte,asa imi place si mie,dar imi pun si palarie.Americanu e tot frumos,nu se lasa batut jos.Acum ori ca iau,ori ca nu iau pe cocoasa,o sa manc eu o gogoasa.Cred ca de aceea am ramas romanca,ca stiu sa scriu ca o lozanca.Ce romanu are,nimeni nu-i poate fi in stare.Avem si noi pe a-le noastre,dar aventurile nimeni nu le poate face fata.Daca eram englezoaica,stateam tot pe departe.Ei cu ei,si noi cu noi,si am facut doi.Vorbesc serios,e bine sa stii engleza,ca o sa intri si-n viteza,a patra,de dreapta.Lumea ma face puturoasa,ca de ce nu ies din casa afara,cand eu am lucru sa dau la moara.Adica sa le pun pe sfoara.Nu ma astept la nici un premiu,nu sunt un geniu,poate in alt deceniu.Nu timpul ma tine pe mine,ci gandul ca nu-mi vine bine.Ma gandesc cum sa le pocesc,sa nu le nimicesc.Unul are gandul,altul pe bolandul,si eu pe blandul.O sa ma duc in lumea mare,nu mai am rabdare,ce sa mai scriu,oare?Nu inventez un banc,nici de romani nici de americani,sa nu primesc avertizare,ca trebuie sa platesc bani.Romanii sunt buni ciobani,americanii stiu sa faca multi bani.Eu mai bine raman ciobanita,si o sa fac bani pe lebenita.O inspiratie frumoasa,dar a durat timp pana am adus-o in fata.Cu scrisul nu le am,dactilografie nici un gram,inspiratie doar uitandu-ma pe geam,transpiratie un kilogram,si o cocoasa de peste kilogram.Nu toata lumea are darul,trebuie sa-ti deschizi farul,sa primesti cu harul,batarul.Daca unele cuvinte nu le intelegeti,nu va pestreceti,o sa le pricepeti.Cat de greu imi este mie,sa le pronunt,si sa le scriu tie.Cuvinte multe din batrani,dar astea pe mine ma tin.Engleza nu,si nu o sa spun nimanui,ca ma fac de tot rasul lumii,si o sa ajung in fundul lumii.O scriu pa romaneasca,ca nu stiu nici greceasca,si le insirui eu aici,ca si banateanca.Nascuta in judetul Timis,dar ardeleanca,cotoveanca,a scris ca zdreanta.Am plecat in Franta,mi-am luat acum si straita,si bine mersi,mi-am facut si piata. Sanatate buna tuturor natiunilor,din lumea aventurilor!Sunt eu,ca na lumea!Tatarii au venit,dar tantarii m-au prapadit,tot sangele din mine,l-au halit.Daca nu scriam postarea asta acum,pana maine,murea pe drum.Asa ca m-am hotarat acum,repede sa ma pun pa drum,ca pana maine,sa tat ajung.Aproape e de 12 noaptea,si asa mi-am facut eu socoata,sa o pun aici,cu lopsata,pana imi trece timpul si durata.Unii dorm,altii sa scoala,si mie imi arde da rascoala.Pa tantari I-am prins cu menghina,dar pa drona,am lasat-o afara cu bufnita.Atat am avut de spus,acum ma duc sa ma rog cu capu in sus,sa ma auda si Isus.Sa imi fie somnul lin,ca maine sa am cerul senin!

No comments:

Mai mult decat trecutul…

Acum traiesc prezentul,mai mult decat trecutul,ca viitorul,nu e in mana mea.Am vrut sa scriu si eu ceva,nu sa ma dau cineva,ca sunt deja,c...